" een bloedblaartje..of cystje" dat is nogal een verschil zeg!
En ja dat gat blijft, vooral om je er zelf aan zit te klooien. Niks zelf open prikken en al helemaal niet met een pleister afdekken. Je zit jezelf te verminken. Moet je zien hoe dat over een paar jaar uitziet! Dat is pas een prettig idee.
Ga toch naar de huisarts!!!!
Ik heb nu sinds 2 dagen een harde pukkel bij de rand waar mijn onderbroek loopt. Als ik erop druk doet het pijn en hij is heel glad en egaal. Kan dit iets ernstigs zijn
Gerstekorreltje. kun je met een gedesinfecteerd naaldje een gaatje maken in de huid en voorzichtig uitduwen.
Ik heb sinds gister deze bult aan de zijkant van mijn vagina.
Het doet zeer maar ik kan niet naar de dokter gaan vanwegen geloof
Het is een beetje rood en het lijkt een beetje op een rozijn..
Hebben jullie enig idee wat het kan zijn/oplossingen ?
vannochtend werd ik wakker met een blauw paars achtig bultje op mijn vagina. Nadat ik thuis kwam van school bleek het bultje gepatst te zijn. bloed en pus kwam eruit. Morgen naar de dokter ja of nee ?
Dat was dan waarschijnlijk een puistje. Daar hoef je niet perse mee naar de dokter hoor.
Ik heb dit probleem ook! alleen net onder de vagina en niet in de lies.
het voelt heel hard aan, ik maak me ergens wel n beetje zorgen ๐
Zit de bult onder naast de opening van de vagina?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Nou ik heb dit ook ! En krijg het sdeeds vaker vraag me best af of het gevaarlijk is .
Als jullie nou eens uitleggen waar de bulkt precies zit en hoe die er uitziet of aanvoelt kan er misschien een antwoord worden gegeven.
Of ga ermee naar de huisarts
Ik heb sinds kort een bult op mijn venusheuvel. Ik houd het goed in de gaten, maar maak me toch een beetje zorgen. Het is vrij hard en doet pijn bij aanraken, bewegen en zitten. Het is alleen in het midden een beetje rood, maar verder niet. Het is onderhuids, van buiten zie je het niet, maar je voelt het wel. Verder geen klachten als jeuk ofzo. Enig idee wat het kan zijn?
Het kan een ontstoken haarzakje zijn door een ingegroeide haar. Even in de gaten houden. Als het een puist wordt kun je die uitdrukken.
Ik heb precies hetzelfde een bobbeltje op mn ondergoedrand en er zit een klein bobbeltje bij (is beetje paars) waar soms een soort pus uitkomt en wil ookniet naar de huisarts k wacht wel, als het over een half jaar nog zit ga ik naar de huisarts! Of als hij veel groter word