Goed dat je naar de huisarts bent gegaan Hanne, nu heb je tenminste duidelijkheid en rust.
ik slik al een jaar de pil en heb sinds deze week (1e week na stopweek) opeens bruinige afscheiding, en veel.
enig idee?
Bruin vaginale afscheiding heeft vele verschillende oorzaken en niet al deze gevallen zijn reden tot bezorgdheid. Bruine vaginale afscheiding heeft meestal te maken met het endometrium (baarmoederslijmvlies) dat afgestoten wordt als schoonmaak. Bruine afscheiding is meestal oud bloed ten teken van de ovulatie, of van een doorbraakbloeding voor het begin van de menstruatie. Een bekende situatie is de menarche waarbij de menstruatie op gang begint te komen maar nog 'onwennig' is. Of een gewone menstruatie die wat oud bloed geeft. Maar bruine vaginale afscheiding kan ook een symptoom zijn van een ernstiger aandoening zoals PID, de menopauze, een SOA (gonorroe, chlamydia of genitale wratten) en baarmoederhalskanker.
Lees meer vragen en antwoorden over bruine vaginale afscheiding en de pil
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=bruine+afscheiding+pil&sa=zoeken#1363
Ik ben een vrouw van 54 en 15 jaar geleden is mijn Baarmoeder weggehaald.
Sinds een paar dagen heb ik bruin afscheiding en jeuk wat kan da zijn ik ben dus al 15 jaar niet ongesteld geweest . Wie weet wat dit kan zijn
Is destijds ook de baarmoederhals verwijderd? Wanneer is er voor het laatst een uitstrijkje gemaakt bij u?
Ik ben een vrouw van 54 en 15 jaar geleden is mijn Baarmoeder weggehaald.
Sinds een paar dagen heb ik bruin afscheiding en jeuk wat kan da zijn ik ben dus al 15 jaar niet ongesteld geweest . Wie weet wat dit kan zijn
Is bij u de baarmoederhals destijds blijven zitten of verwijderd? Als de bmh is blijven zitten kunnen er afwijkingen zijn aan de baarmoederhals, mogelijk een voorstadium van baarmoederhalskanker. Ga met uw klachten naar de huisarts voor een gynaecologisch onderzoek en zo nodig een uitstrijkje.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
ik heb precies hetzelfde probleem. ik heb nu al bijna 3 weken last van een bruine slijmachtige afscheiding en ook al een aantal dagen achter elkaar rond dezelfde tijd vreselijke buikkramp. weet iemand wat dit verder inhoud en of ik misschien zwanger ben want ik heb de pil afgelopen maand erg onregelmatig geslikt.
hee GS! ik heb precies hetzelfde! wat zei de dokter? x
hoi meid
het is misschien allang geleden dat je dit bericht heb geplaats
maar probeer dit middeltje maar eens
het heet ACE het is een bleek middel vaak te koop bij turkse winkels goed voor het witte was
ik krijg zelf bloed vlekken mee weg
sucses
Ik heb dit ook, ben aan de pil en heb hem doorgeslikt. Op de laatste dag van wat normaal mijn stopweek zou zijn kreeg ik ook een beetje bruine afscheiding, en dit houdt nu een paar dagen aan. Ik denk zelf dat het komt omdat ik normaal gezien ongesteld zou moeten zijn, dat het iets met de hormonen te maken heeft.
Als je nog nooit ongesteld bent geweest betekent het waarschijnlijk dat het er aan zit te komen, dat had ik zelf wel, vlak voordat ik de eerste keer ongesteld werd kreeg ik ook een vreemde bruine afscheiding.
ik heb gisterenavond gevingerd met een jongen hij bij mij dan. Later toen ik naar het toilet moest had ik bruine afscheiding!! Weet iemand wat dit kan zijn? Niet iets ernstig toch
Als je al sowieso maagd bent en je hebt last van bruine afscheiding betekend meestal dat de vagina is geirriteerd in iedergeval daar lijkt t op en dat komt door meestal te strakke slips of doordat je de vagina misschien met zeep wast. Het wordt plat gezegd schimmelinfectie genoemd voor de rest is dat niet ernstig alleen vreselijk lastig en het gaat wel vanzelf over maar t komt zo nu en dan weer telkens terug,je kunt daar t beste even mee naar de dokter gaan die zal je een zalfje of misschien wel iets anders voorschrijven. Succes!
Hee,
5 dagen geleden was de laatste dag van m'n stopweek en ben toen dus weer aan de pil begonnen, zit ondertussen alweer zo'n anderhalfjaar aan die pil..
Ik heb een vriend gehad die met jan en alleman het bed indook zonder condoom en zonder dat ik het wist. Ook ik heb seks gehad met hem zonder condoom. Nu werd ik gisteravond ineens niet goed, buikpijn en misselijk en voelde me erg zwak,werd ik vanochtend wakker en ging naar de wc, allemaal bloed en bruine afscheiding.
Gisterochtend nog seks met hem gehad, en de afgelopen maand ook een paar keer, nu ben ik alleen vrijdag en zaterdag de pil vergeten 's avonds in te nemen, zaterdagochtend rond 9 uur dus de pil van vrijdagavond ingenomen en zondag rond 10 uur die van zaterdag.
Kan het kwaad?
Soa?
Zwangerschap?
Infectie?