Ik heb een uitstrykje gehardt die was niet goedt ik moest naar zieken huis en ben er aan geholpen ze hebben het op de kweek gezet gelukkig het was allemaal goedt zins naar die onder zoek heb ik last van heel klein beetje bruin in mijn onder broek over een half jaar moeeet ik op niuw een ui
Halli dames !
Ik heb dit ook bij men laatse menstruatie gehad alleebmaar bruin
En werd zelfs zwart egt vies maar geen nieuw bloed
Het maakt me egt angstig een vriendin van mij had altijd last van afschijding
En die bleek glamidja te hebben en als zelater was geweest was ze niet
Meer vrucht baar
Ben nu ook zo bang dat ik niet meer vruchtbaar ben
Ik heb al een dochter van bijna 3 en mijn vriend en ik wille nu
Voor se 2e gaan maar wat alsk nu niet vruchtbaar meer e ben ??
@Niesje, laat je voor de zekerheid dan testen... Succes.
heb dat ook en dat betekent dat je voor de eerste keer ongesteld gaat worden
Ik heb ook bruine afscheiding is dat normaal want ik ben maar in het zesde leerjaar en ik ben een beetje bang en das vies en het stinkt neig hé en ik heb mijn menstruatie nog nooit gehad
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
anoniem.
[quote]Niets doen normaal omdat je te klein bent[/quote]
Je denkt waarschijnlijk dat je leuk bent. Wat een domme opmerking.
Meisje anoniem.
[quote]Ik heb ook bruine afscheiding is dat normaal want ik ben maar in het zesde leerjaar en ik ben een beetje bang en das vies en het stinkt neig hé en ik heb mijn menstruatie nog nooit gehad[/quote]
Dat is normaal. Dat is een teken dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op de eerste menstruatie.
Praat er maar eens met je moeder over. Die heeft hetzelfde meegemaakt en weet er alles van.
Ik herken jullie situatie ik heb zelf al bijna 2 of misschien zelfs al wel 3 maanden last van bruine afscheiding maar bij mij is het alleen een paar dagen nadat ik ben klaar gekomen. Wel ben ik al naar de huisarts geweest en heb antibiotica kuur gehad twee keer zelfs maar het hielp niks ik ben nog maagd dus kan geen soa zijn. Als iemand weet wat het is of wat de oorzaak is dat het alleen na het klaarkomen is reageer dan alsjeblieft. Ik ben al wel ongesteld geweest en aan de pil ik weet niet of het hierdoor kan komen help me.
Ik denk dat je er goed aan doet om terug te gaan naar de huisarts en een verwijzing te vragen voor de gynaecoloog.
Ik heb het ook en ik durf t niet tegen mn ouders te zeggen krijg je t wel uit je onderbroek en kun je er ook gwn van af komen help me snell