Hallo!
Als ik ongesteld ben gebruik ik altijd maandverband, niet omdat ik dit prettiger vind dan een tampon, maar om de simpele reden dat ik een tampon er niet in krijg. IK heb hier nooit echt over nagedacht, maar laatst toen ik weer ongesteld was geworden en ik er achter kwam dat er alleen maar tampons in huis waren, dacht ik dat ik het toch maar weer ยดs een poging moest wagen. Weer lukte het niet om hem erin te krijgen, alsof de ruimte te klein was ofzo. Toen heb ik er een spiegeltje bij gepakt om te kijken wat er mis ging. Ik zag toen dat mijn vaginale opening maar heel klein is, omdat hij wordt geblokkeerd door een soort bult. Natuurlijk ging ik niet gelijk van het ergste uit, dus ben ik op internet naar plaatjes van de anatomie van de vagina gaan zoeken. Maar op geen enkle plaatje zag ik terug wat ik bij mezelf zag. Toen begon ik natuurlijk wel ongerust te worden. Maar nu is mijn vraag: Is dit normaal of niet? moet ik mij zorgen gaan maken en naar mn huisarts gaan of is er niets aan de hand? Ik heb namelijk geen zin om mezelf voor niets voor schut te zetten bij de huisarts ๐
Alvast bedankt,
xx
: - ) de bult is je baarmoedermond.
Tampon in doen: 1 voet op de toiletpot zetten en heel voorzicht de mini tampon erin schuiven.
Succes! Brenda
dankje voor de reactie, maar ik zag dat die zeg maar achterin je vagina hoort te zitten, waar je vagina als het ware ophoudt. Maar bij mij zit het waar mn vagina begint eigelijk. En ik heb echt alles geprobeert met die tampons, maar tis echt mission impossible 4 ofzo...
Xx
hey ik geloof dat ik weet wat je bedoelt. ik was er ook voor naar dokter geweest.. het blokkeert 'half' de opening.. dokter zei dat het normaal is dat begin van je vagina een stuk nauwer is dan de rest, en dat er niks afwijkends te zien was.
ik schrok er ook van toen ik het zag... was niks aan de hand volgens de dokter ๐ no worries
Als je echt onzeker bent kan je er wel ff naar laten kijken, vind de huisart echt niet vreemd of zo.. weet natuurlijk ook niet of jij hetzelfde bedoelt wat ik heb.
groetjes