[i]Hallo,
Ik heb sinds mijn 12de al last van dat ik af en toe bruin slijm verlies heb. Ben al een aantal keren naar de dokter geweest, maar die dacht eerst dat het een schimmelinfectie was, waar ik uiteindelijk pillen voor heb gekregen, hielp niet. Toen hebben ze wat opgestuurd naar het ziekenhuis maar nooit een reactie gekregen.
Ik heb er deze week weer last van gekregen, terwijl ik nog niet ongesteld moet worden. Ik heb de dokter ook al gevraagd of ik een zwaardere pil moest hebben, maar dat hoefde niet...... [/i]
Mijn vriend was klaargekomen op mijn kruis maar ik had mijn kleren gewoon aan (legging) en de volgende dag voelde ik me niet zo goed en ik heb bruin bloed gekregen in mijn onderbroek. Ik ben nog vrij jong (16 jaar) en ik ben nog maagd.
Kan iemand me helpen!
Ik denk zelf dat het gewoon normaal is want ik zelf heb ook zo een menstriatie meegemaakt. Bij mij was het ook bruin. Dat komt meestal omdat je pas bezig bent met menstrueren. dan kan het zo zijn dat het ijn kleur niet helemaal krijgt.
ik heb bijna hetzelfde probleem alleen ist van mij lichtrood bloed met slijm en het is alleen als ik naar de wc ga weet iemand wat het is ?
Hallo onbekend, hoe oud ben jij? Heb je al seks gehad? Ben je al ongesteld geweest? Ben je aan de pil? Wil je wat meer informatie geven zodat we hier op dit forum met je kunnen meedenken?
Groetjes, Emma
hallo, ik heb ook ongeveer het zelfde probleem bij mij is het zo dat ik tijdens het plassen pijn heb en bloedverlies wanneer ik plas komen er ook stoltjes mee en waneer ik mijn vagina veeg is het bloed rood ik heb ook erg veel last van me onderrug (*links)ik heb weinig eetlust en ben vaak misselijk weet iemand hoe dit kan komen?
hoi,
ik ben 20 en gebruik een pleistervariant van de pil.
laatste keer heb ik hem een week langer geplakt (net als een week doorslikken dus) alleen leek deze achteraf niet goed gezeten te hebben waardoor hij niet/niet zo goed zijn werking doet.
in deze periode heb ik wel onveilige seks gehad. pas bij het verwijderen van de pleister zag ik dat hij niet helemaal goed zat.
toen mijn menstruatie (een dag later dan meestal) was ik opgelucht. (het begon een beetje bruin, maar dat heb ik bijna altijd). alleen de volgende dag was het alleen maar doorschijnend slijm (echt heel vies en dik en veel) met (donkere)bloedklonters erin.daarna heb ik nog een beetje (maar echt weinig, nog geen hele tampon) 'gewoon'bloed gehad en verder alleen nog van die donkere afscheiding.
wie weet wat dit kan zijn?
oja, voor mijn menstruatie begon had ik al 3 dagen ongeveer last van buikpijn, alsof ik ongesteld werd (dit heb ik altijd pas 1 dag voor het begint en niet een week van te voren zoals nu) ik had ook last van een misselijkachtig gevoel.
nu heb ik vooral buikpijnen, onderin. en af en toe nog een beetje misselijk.
wat kan dit zijn?
Heej bouchra
Nee je hoeft geen zorgen te maken. Et is normaal.. Voor twijfel ga na de dokter
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Heeeey, kheb myn maandstonden nog nie gehad maar heb wel al een aantal maanden last van wit slijm.
Je had daar toch 2 jaar last van voor je 1ste maandstonden?
Ik ben net naar de dokter geweest met hetzelfde probleem. Ze zei dat het niks ernstigs is en dat het gewoon roestig bloed is. Dus dat betekent dat het oud bloed is, maar de reden ervan is onbekend.
Ook kun je er niks aan doen. Het gaat na een tijdje vanzelf over zei ze.
Help ik zit aan de pil en ben net ongesteld geweest omdat ik aan de pil zit gebruik ik geen condoom bij het vrij'en en komt hij gewoon in me klaar nu sinds 1maand ongeveer 2 weken na ik het laatst ongesteld was toen zag ik in mijn ondergoed inneens bruin achtig bloed eerst een beetje nu steeds vaker en als ik seks heb bloed het ook heel veel wat kan dit zinn? e
Het uitblijven van de menstruatie en onregelmatige menstruaties ontstaan meestal door een hormonale ontregeling: het evenwicht tussen de vrouwelijke hormonen (oestrogenen en progestagenen) raakt verstoord. Dit kan geen kwaad. Mogelijk is er geen eitje tot rijping gekomen tijdens de cyclus. Ook bij veel sporten, afvallen of gewichtstoename kan het hormonale evenwicht verstoord raken. Tenslotte kan ook een spannende situatie of ingrijpende gebeurtenis het evenwicht verstoren. Meestal is dit tijdelijk.
Lees verder/Bron:
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGZiektebeschrijvingen/NHGZiektebeschrijving/Z105.htm
ik heb ook slijmerige afscheiding met een beetje bruin achtig erbij ik ben pas 1x ongesteld geweest en ik weet niet wat het is maar ik ben al een maand niet ongesteld geweest maar iemand zei tegen mij dat het op het begin wisselvallig kan zijn wanneer je ongesteld bent