Ik heb er dus ook heel erg last van soms sta ik gewoon ergens en dan voel je het er gewoon uitkomen! En ik ruik het dan zelf ook wel maar ik ruik altijd alles heftiger maar als ik dan naar de wc zit me string ook echt onder het wit en de eene x een heel plasje en de andere x een beetje ik
Vind het heel erg vervelend.
Hoii, ik heb er ook al een jaar last van en ik ben pas 13, HELP! ik ben niet ongesteld, de afscheiding ruikt niet, gebruik geen inlegkruisjes, was niet met zeep, niks! Ik vind het ook verschrikkelijk! Ik was het goed zonder zeep, daardoor is het wel minder geworden.....
Ik heb ook ineens last van afscheiding. Ik was ongerust maar ben nu gerustgesteld door alle verhalen. Ik weet in ieder geval dat ik andere onderbroeken moet kopen. Maar nog een vraagje:is wassen zonder zeep goed of niet goed?
Zonder zeep wassen is prima.
Spoel zo nu en dan de vagina uit met lauw water.
Het kan wel door bacteriele disbalans komen. Ik had het jarenlang maar ben uiteindelijk toch naar de dokter gegaan. Kreeg vier antibioticapillen die je in 1 keer in moest nemen en paar dagen later was het over!
Moest je die 4 pillen echt achter elkaar slikken?
Ik heb namelijk nu een pil gekregen die ik de komende 4 maanden elke maand rond het zelfde tijdstip moet slikken. Deze is voor een schimmel.
Maar dat is bij jou dus niet het geval?
Hii
Ik heb een vraagje ik heb al vanaf mijn 7e last van veel witte afscheiding ben nu 15 en word er helemaal gek van ben vanaf mijn 11e ongesteld maar het word maar niet minder ik draag katoenen broekjes en was mijn vagina niet met zeep onder de douche was ik het met lauwwater en de witte afscheiding stinkt, ik heb nog nooit seksueel contact gehad dus dat kan het niet zijn. Ik weet niet meer wat ik moet doen
Kan iemand me helpen ??
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik denk dat je er goed aan zou doen om eens naar de huisarts te gaan met de klachten
Ik heb het ook. Ik ben nu 16 maar ik heb er al last van sinds mijn 12e. Al 4 of 5 keer naar de huisarts geweest. Van die eitjes en pillen gekregen tegen schimmel en ook een keer antibiotica tegen bacterien maar dat heeft allemaal niet geholpen. Mijn afscheiding is wit en vloeibaar, soms een beetje slijmerig. Het ruikt niet en ik heb ook geen last van jeuk etc.
Ik denk dat ik ook gewoon last heb van veel afscheiding. Heel vervelend! Vieze strings en al. Was deze op 60 graden, want dat dood de bacterien en schimmels. Daar worden ze wel niet mooier op.
Ik voel het er ook soms uitlopen en mijn vriend heeft er nooit iets over gezegd ook tijdens de seks nooit iets gemerkt.
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds de puberteit (kan het begin niet meer herinneren) overmatige witte vloed. (ik ben nu 25)
Ik ben afgelopen jaar naar de huisarts geweest en ze zei dat het of natuurlijk was of door een schimmelinfectie.
Ik heb eitjes gekregen die ik 4 nachten in moest brengen maar het heeft geen verschil gemaakt.
Nu las ik dat anticonceptie ook van invloed is. Nu gebruik ik al sinds ik 16 ben de pil. Hebben jullie een idee of de pil zo van invloed kan zijn?
De pil kan daar zeker van invloed op zijn of het zelfs veroorzaken.
Hallo dames
Ik ben inmiddels 34 en moeder van 4 kinderen
Ik heb het zelfde als jullie al vanaf dat ik 11 was
Maak je alsjeblieft niet druk
Hallo,
Ik had altijd last van witte afscheiding maar altijd ongeveer een week voor m'n menstruatie stopt het voor een paar dagen, zo'n 2 weken geleden stopte het en nu is het niet meer vochtig en alleen maar droog en ik weet niet wat er is en wat ik er aan moet doen om het weer vochtig te krijgen. Heb al overal op internet gezocht niks gevonden over afgenomen witte vloed. Iemand weet wat ik er aan kan doen?
SB,
Ik heb echt precies hetzelfde! Ik moest wel even lachen om jouw beschrijvingen, maar dat is wel precies hoe het eruit ziet.
Ik zou echt om de 5 minuten naar de WC moeten gaan als ik 'schoon' zou willen blijven. Wordt er echt helemaal gek van. Jammer dan dat die inlegkruisjes het aantrekken, anders loop ik de hele dag met een vieze string rond. Ik weet niet of anderen dit ook hebben, maar ik voel het altijd gelijk als het loopt en het is net alsof ik doorlek (menstruatie). Voel me dan altijd heel vies en wil zo snel mogelijk naar de wc of douchen. Tijdens seks doe ik ook altijd zelf mijn string uit omdat ik bang ben dat mijn vriend het misschien ziet, hij heeft nog nooit gevraagd waarom ik dat doe (gelukkig). Ik schaam me er gewoon voor en omdat ik het zelf vies vindt ben ik bang dat hij dat ook vindt..