Goedemorgen.
Aangezien mijn tandarts met vakantie is heb ik een dringende vraag.
Afgelopen 2 weken heeft mijn tandarts aan elke kant grote lekkende vullingen aangepakt. Dit was best heftig ook voor mijn gebit, maar ik voelde wel resultaat! Na alle behandelingen merktte ik dat mijn tandvlees best verwaarloosd was en goed ontstoken. Eten deed pijn en bloedde heel erg. Ik ben 3 dagen geleden van Elmex sensitive overgestapt op de rode parodontax. Omdat elmex niks voor tandvlees bij mij deed Ik merkte vooral op 1 plek dat daar vrij heftig op gereageerd wordt sinds ik Parodontax gebruik. Er kwam onwijs veel pure bloed uit. Het brand enorm. Aanraken is erg pijnlijk en tijdens het poetsen kwijl ik ook veel. Er is dus op deze plek wel iets te werk gegaan. Nu 3 dagen later heb ik is met een lampje gekeken op de plek en ik weet niet of dit hoort de plek vooral op de pockets en bovenin zitten gele vliesjes(lijkt en voelt als aftes) en kleine bloed sneetjes. Weet niet of ik door moet gaan? Rest van het tandvlees reageert super. Komt het misschien omdat daar meer ontstoken was?
Mijn poetsgedrag is : 2x per dag stoken. 3 maals daags poetsen parodontax en 2 maal spoelen met listirine tand en tandvlees.