Hallo.
Ik heb nu alweer 3 weken geleden mijn knie vedraait, met een voetbalwedstrijd. Ik maakte volgensmij een rare beweging, en hoorde een kankje. Het kan zijn dat het knakje is dat ik iets heb gescheurd, of gewoon een knakkende knie. Direct daarna kon ik er moeilijk op staan, en ben naar de kant geholpen. Na 30 minuten ( in de pauze ) werd het al wat dikker, en heb ik besloten om naar het ziekenhuis te gaan. Eenmaal in het ziekenhuis, deden ze een aantal testjes maar daaruit konden ze nog niet echt zien wat er mogenlijk mee aan de hand zou zijn. Een week daarna kwam ik op de Sint Maartenskliniek terrecht, en daar werden nogmaals testjes gedaan. Daar konden ze ook niet duidelijk vaststellen wat er aan de hand is en er werd een rontgenfoto gemaakt. Op de rönten foto werd geen breuk gezien. Vorige week MRI gemaakt, nu afwachten wat ermee is uitslag oover 2 weken. Ik ben echt benieuwd wat er aan de hand is, en wil zo snel mogenlijk weer voetballen. Ik kan er inmiddels al wel aardig op rennen, alleen vorige week trapte ik tegen de bal om ff te voelen, en ik voelde echt een duidelijk schokje. Het is nog wel best wel dik, wat zou het mogenlijk kunnen zijn?