Ik heb mijn hele leven al wel gehad dat ik snel honger heb. Maar sinds een paar jaar is dat wel erger geworden. Ik ben nu 15 en sinds dat ik naar de middelbare school ging heb ik er veel last van. Ik heb na ongeveer 2 uur al heel veel honger, ben duizelig en kan me niet goed concentreren. Ik ben naar de dokter geweest maar die wist het niet en heeft mij doorgestuurd naar een diëtiste. Ik heb alles gedaan wat ze mij heeft verteld om te doen. Het ging toen een tijdje goed maar het is nu weer terug gekomen. Ik dus weer naar de dokter en heb toen bloed laten prikken. Daar kwam niets uit alleen dat ik een tekort aan vitamine D heb. Nu slik ik medicijnen en gaat het beter. Ik heb nog steeds honger maar veel minder. Ik ga er van uit dat ik een snelle stofwisseling heb.
Ik dans 1 keer per week anderhalf uur. Ik had tijdens het dansen ook altijd last van een slap gevoel, duizeligheid en ik kreeg geen nieuwe informatie meer in mijn hoofd. Ik dachrt altijd dat het te maken had met mijn eten en dat ik dus honher had, maar als ik iets at hielp het niet.
Nu ik de medicijnen slik gaat het beter maar heb ik nog steeds al na 15 minuten dansen last van hele slappe armen en benen en heb ik het gevoel dat ik elk moment neer kan vallen. Ik ben dan niet echt moe, want ik heb het gevoel dat ik nog wel door kan, maar het lukt gewoon niet.
Ik heb al veel opgezocht maar heb eigenlijk geen idee wat het kan zijn. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!