Hoi,
Sinds een aantal dagen heb ik iedere keer als ik mijn oorschelp aanraak ontzettend veel pijn eraan. Ik weet wel hoe ik dat heb opgelopen, ik had namelijk gewoon een beetje jeuk en toen trok ik perongeluk aan mijn oor en toen hoorde ik een knak, waarna het pijn deed. Net zat ik er weer even aan - dat was best wel dom van me - en nu doet het ook pijn als ik het niet aanraak.
Ik wil wel een afspraak maken met de huisarts als het niet snel over gaat maar ik heb niet echt snel de tijd daarvoor dus misschien dat iemand weet wat ik heb of weet wat ik eraan kan doen?
Ik heb er trouwens geen last van als ik slaap (op mijn zij) maar mijn kussen is vrij zacht
Greets
Voor je gezondheid moet je tijd maken.
Als de klachten aanhouden is het inderdaad goed om naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken
Beste,
Ik heb dat ook. Al jaren, op en af. Niemand weet wat het is maar het doet vreselijk pijn. Een nacht slapen en het is weer weg maar ik ben het meer dan beu. Heb jij hier een oplossing voor gevonden?
ook ik heb hier last van, voel het in de morgen opkomen. Naarmate de dag vordert wordt het echt heftig. Na een nacht slapen is het over. Paracetamol helpt niet of heel licht, alcohol werkt niet. Zwemmen helpt niet. Als ik het oor aanraak in de namiddag zak ik door de grond!
Niet in het kraakbeen maar wel daarom heen
Iemand al een idee wat het kan zijn of mogelijke oplossingen? Hier idem klachten. Duurt wel langer dan 1 nacht. Soms 1 week. Komt en gaat om de 6 maanden ongeveer. Slapen op die zijde durf ik amper uit angst dat het terugkomt. Alle testen al gehad (tot reumatologie etc...). Grts
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies