Hallo , ik ben gister ochtend rond 9 uur op een/in oorbel gaan staan.
De oorbel kwam net onder me tenen. Hij stak er helemaal in het ringetje zat er net niet in. Ik heb hem
Direct eruit gehaald het bloede niet maar het deed wel pijn.
En de pijn werd steeds erger. Nu kan ik niet meer op me voet lopen. En als ik erop ga staan krijg ik een steek die tot me boven been gaat.
Mijn voet voelt op geblazen.
Nu is mijn vraag wat heb ik weet iemand dat toevallig ?
[url=http://www.dokter.nl/forum/soa-overigen/383390-op-een-in-oorbel-gaan-staan]Tandors Antwoord[/url]
Tandor gaf je al een antwoord in het vorige topic. De verkeerde rubriek maakte niks uit.
Hoi, ik ben zelf nu net in een oorbel gaan staan, hij zat letterlijk in mijn voet en er kwam direct bloed uit.
Het doet echt veel pijn.
Ik heb er een pleister op geplakt en een sok aangetrokken om te proberen vannacht de pleister op zijn plek te houden.
Moet ik er verder nog iets aan doen?
Beter om even naar de dokter te gaan. De wond moet goed gedesinfecteerd worden om ontstekingen te voorkomen
Ben vanmiddag in een oorbel gaan staan is diep aan de onderkant van me voet in gegaan en als ik eraan zit voel ik een bobbeltje van binnen wat zal ik doen huisarts of zelf schoon houden zoja met wat?
Ik zou daar even meer naar de dokter gaan
Ik ben nu net op een oorbel gaan staan, ik heb het er direct eruit gehaald. Het bloedde toen niet. Een minuut erna is het gaan bloeden, niet veel. Het doet ook wel best veel pijn. Wat moet ik doen?
@Lieke
Dat antwoord is al meerdere keren gegeven. Bel dus de huisartsenpost even om advies. Dan kunnen ze daar bepalen of er naar gekeken zou moeten worden of dat je bijvoorbeeld een tetanus prik nodig bent
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies