Ik heb exact hetzelfde probleem! Een half jaar geleden erg hard mijn elleboog gestoten tegen de rand van een bed, en tot op de dag van vandaag een ongelooflijk pijnlijk punt op die plek. Ik herken me ook in het schuren van strakke kleding langs het punt, wat voor een ontzettende pijnscheut kan zorgen.
Hopelijk ebt het langzaam weg, tot nu toe zit er helaas geen verandering in.
Hallo,
Ik heb soortgelijke pijnklachten, opgelopen na hard stoten tegen een betonnen wand in het zwembad. Buigen geeft soms een brandende pijn en uit het niets kan een kledingstuk stekende pijn geven. Drukken op punt van elleboog doet vaak helemaal geen pijn maar kan opeens enorm pijn doen. Geen roodheid of verdikking. Kan s nachts niet meer op elleboog steunen, dan word ik er wakker van..
Exact zelfde klachten na val op ijzeren pallet. Nu al 3mnd geleden, maar ik heb er nog een rare klacht bij, soms voelt het alsof er een bloedstolsel in mijn onderarm zit. Als s’morgens wakker word is het alsof mijn arm bekneld heeft gezeten. En ik heb ook lijkt het een vreemd bultje zonder vocht.
Kan het zijn dat de splinter wandelt ?
@Juul
Zou je niet beter voor onderzoek naar een arts kunnen gaan?
Iemand hier kan ongezien ja of nee of misschien antwoorden, maar dan weet jij nog niet wat het bij jou is.......
Ben een jaar geleden met de fiets gevallen. Op mijn elleboog en daarna op mijn schouder.
Erg, erg veel pijn in schouder en bovenarm, bleek een bijna volledig afgescheurde pees van de bovenarm te zijn. Elleboog was door de val een bloedende wond, wat geplakt is.
Na twee weken begon de pijn in de elleboog op te komen. Daarvoor teveel pijn aan pijn schouder.
In het ziekenhuis ging alle aandacht naar de bovenarm, de elleboog zou z’n tijd moeten hebben. Half jaar later een injectie omdat het wellicht een slijmbeurs zou kunnen zijn. Niets gedaan.
Kan nu, een jaar later, alles doen maar erg veel pijn. Schrijven, tanden poetsen, tas boodschappen dragen, boek vast houden, dit bericht tikken. Alles is pijnlijk. Ook onbelast steeds brandende pijn en een licht dove pink en ringvinger.
Wat te doen!
Terug naar de orthopeed dan