begin oktober 2022nieuwe heup geplaatst rechts na de operatie gelijk een slijmbeurs ontsteking last gehad van een pees langs de nieuwe heup opinion gehad bij de bergman rijswijk in mijn lies een injectie gehad waardoor de pees rustiger werd en geen pijn meer gaf nu eind juli 2024 na diverse onderzoeken nog steeds maar paar honderd meter lopen en dan hevig vermoeid ergens op een bankje bijkomen in de omgeving van die heup word ik dan erg vermoeid die meters loop ik met een kruk bij de neurologie hebben ze ontdekt dat bij mijn heup een zenuw bekneld zit moet dat dan de oorzaak zijn van dat slechte lopen? voor de nieuwe heup liep ik beter dan nu met de nieuwe heup wie weet een oplossing?
Na mijn heupoperatie op 3 maart 2022 kan ik nog steeds maar heel beperkt lopen hoeveel ik er ook voor doe. Ik ga een paar keer in de week revalideren bij het verpleeghuis en ik ga naar de fysiotherapeut, verder probeer ik zoveel mogelijk te oefenen met lopen voor zover mogelijk. Volgens de fysiotherapeut had het allang goed moeten zijn, maar helaas. Ik ga dus maar gewoon door en hoop dat het goed komt. Na de operatie zou ik naar het verpleeghuis maar het ziekenhuis vond dat niet nodig. Daar ben ik op vrijdagavond naar huis gestuurd zonder enige hulp. Dat was onmogelijk dus ten einde raad maar naar een zorghotel gezocht. In mijn omgeving zijn alle zorghotels opgeheven, dus moest ik het elders zoeken. Daar was de verpleging gelukkig goed en na een week is de pleister er af gehaald. De dag er na zag ik vocht, dus de verpleging erbij, het was wondlekkage. Achteraf was het al bekend bij het ontslag uit het ziekenhuis .Toen het een paar dagen later weer lekte heeft de verpleging een afspraak gemaakt met de intake orthopeed, die me daarna verder gestuurd heeft.naar de operatie orthopeed.Daar was niets te vinden, maar toen ik stond te wachten op de rolstoeltaxi voelde ik weer wat en heb bij de receptie een pleister gevraagd, die ik eer zelf op gedaan heb. Zo ging het maar door, te veel om op te noemen. Uiteindelijk is mij aangeboden de klachtenfunctionaris in te schakelen, maar die vond dat alles goed gegaan was, daarna is de volgende klachtenfunctionaris ingeschakeld, die het weer heeft doorgegeven aan een juridische afdeling en die het op hun beurt weer hebben doorgegeven aan een jurist, die op grond van de wet constateerde dat er niets fout was gegaan. Maar de wet schiet hier ook tekort volgens mij en is het een morele kwestie. Maar helaas.Intussen ga ik door met revalideren en maak gebruik ik van mijn krukken als ik ze nodig heb als ik ergens heen moet.