Ben 2 maanden geleden flink van de trap gevallen. Zelfde verhaal. Alleen ik heb gewoon een extra bil zo een grote zwelling. Heb besloten om terug te gaan naar de huisarts blijft ook pijn doen😖...Schaam me gewoon in al mijn kleding is het te zien zo erg....Zelfs de blauwe
# zwarte plek is nog te zien na 2 maanden...Moedeloos van re worden en zeker als ik sommige reacties lees...Help😥
Hoi Anna, een bindweefselmassage voor de bovenste huidlagen en vervolgens yupping (beide bij de fysio) zouden een uitkomst kunnen bieden. Ik ben er in ieder geval blij mee! Groeten Michelle
Hi Michelle,
Hoeveel bindweefselmassages heb jij gehad voordat je verschil merkte in de grote van de bult?
Ik ben zelf 6 maanden geleden van de trap gestuiterd en heb ook een deuk en harde bult op mijn bil. Als ik over mijn bil heen ga dan voelt het alsof hij in 2’n is gebroken haha. Ik draag nu van die hipster onderbroeken omdat dat de zichtbaarheid in pantalons en wijde broeken verminderd (tipje!). Baal ook echt verschrikkelijk, maar het is helaas niet terug te draaien. Mag blij zijn dat het maar een bult is, en dat ik niet mijn nek heb gebroken (relativeren kan je leren hihi).
Even lieve woorden van mij; we zijn echt mooi zoals we zijn, ook met punt-kont. Maar laten we elkaar op de hoogte houden over hopelijk een mooi herstel!
Liefs
Hoi Isabel,
Het spijt me dat ik zo laat reageer, ik dacht er eigenlijk net pas weer aan!
Inderdaad, we zijn mooi zoals we zijn en relativeren werkt goed, maar ik ben toch heel blij dat mijn bult minder is, haha!
Zolang je de twee jaar sinds de val niet gepasseerd bent kun je nog werken aan die bult zonder dat ‘ie ‘vastzit’ zeg maar (volgens mijn fysio is dat dan de fabrieksinstelling geworden van die bult haha en keert ‘ie daarnaar terug).
Ik heb inmiddels bijna een jaar aan behandelingen eropzitten, maar met veel tussenpozen (in totaal zo’n 14 behandelingen denk ik). In het begin waren ze wat korter op elkaar, nu laten we er rustig twee maanden tussen zitten omdat ik er thuis ook mee aan de slag kan.
Ik zal vragen aan mijn fysiotherapeut of zij jou(w fysiotherapeut) wat meer kan vertellen over de behandeling, dan kun je me een berichtje sturen via Instagram (Moonepoon1, in verband met privacy heb ik er even een apart account voor gemaakt haha).
Groetjes Michelle
Om trouwens antwoord te geven op je vraag: ik merkte het onmiddellijk!
Enkele weken geleden van de trap gevallen, blauwe plekken maar ook een ei op mijn linker heurp.
Deze leek te verdwijnen maar sinds enkele dagen zit het er weer maar dan 3x zo groot , is wel gevoelig.
Ben net naar de huisarts geweest die zei dat het een vetbult was , maar vond het wel raar dat het eerst verdween en nu weer tevoorschijn komt.
Ik heb jullie verhalen gelezen , dus we zijn allemaal van de trap gevallen en hebben een vetbult gekregen , vind het toch raar dat artsen hier weinig mee doen , had wel liever gehad dat ze me hadden doorgestuurd , ik moet over een maand terug komen als de bult er nog zit of als ik pijn heb.
De bult is nu zo groot dat ik mijn hand er helemaal omheen kan .