Hoe gaat het vandaag de dag met je? Ik heb ook veel klachten en ik geloof dat alles beginnen is met een maaginfectie, helico, omdat deze nooit klachten gaf, heeft het jaren kunnen ontwikkelen in maag en darmen met steeds meer chronishe klachten. Ook kom ik vaak in ontwikkelingslanden. Helaas wordt bij CVE, PDS, burn out en mentale klachten nooit gekeken naar aanwezigheid van bacterien, virussen en parasieten. Dit onderdeel is er niet in de medische wereld. Zodra je bloedwaardes, vitaminen, schildlier voldoende zijn, word je naar huis gestuurd. Al zijn je ontstekingswaarden te hoog. Je krijgt dan een antidepressiva en optie om bij de psycholoog uit te huilen. Een andere kijk op deze lichamelijke ziekten zou werkgevers en overheid miljoenen kunnen besparen. Ipd komen mensen als wij terecht in de bijstand, verliezen elk sociaal contact omdat we niet meer zijn zoals we waren en zonder uitzicht op verbetering. Spijtig dat je al zo jong afscheid van een ondernemend leven hebt moeten nemen. De mensen met blijvende corona klachten moeten weten hoe dit voelt. Niet meer de persoon te zijn die je was. Alles kost tonnen energie, zelfs een gezonde slaap zit er niet meer bij.