Hallo,
Op 29 maart ben ik geopereerd aan een SLAP-laesie. Nu zijn er ook wat tekenen van een frozen shoulder, maar doordat ik slecht kan ontspannen lijkt het wellicht ook dasrdoor wat stroef te gaan. Voordat ik werd geopereerd hadden mijn man en ik plannen voor een derde kindje. Nu alles wat langer gaat duren dan ik had verwacht, begin ik te twijfelen of en zoja, hoe gauw we deze wens toch in vervulling kunnen laten gaan. Graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft. Welke redenen zijn er bijvoorbleed om een zwangerschap voorlopig uit te stellen en waar moet ik rekening mee houden als ik toch zwanger raak? Wie kan mij hierin een beetje gerust stellen??? Ik hoor het graag!
Op 29 maart ben ik geopereerd aan een SLAP-laesie. Nu zijn er ook wat tekenen van een frozen shoulder, maar doordat ik slecht kan ontspannen lijkt het wellicht ook dasrdoor wat stroef te gaan. Voordat ik werd geopereerd hadden mijn man en ik plannen voor een derde kindje. Nu alles wat langer gaat duren dan ik had verwacht, begin ik te twijfelen of en zoja, hoe gauw we deze wens toch in vervulling kunnen laten gaan. Graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft. Welke redenen zijn er bijvoorbleed om een zwangerschap voorlopig uit te stellen en waar moet ik rekening mee houden als ik toch zwanger raak? Wie kan mij hierin een beetje gerust stellen??? Ik hoor het graag!
Hallo,
Op 29 maart ben ik geopereerd aan een SLAP-laesie (operatie aan linkerschouder). Nu zijn er ook wat tekenen van een frozen shoulder, maar doordat ik slecht kan ontspannen lijkt het wellicht ook daardoor wat stroef te gaan. Voordat ik werd geopereerd hadden mijn man en ik plannen voor een derde kindje. Nu alles wat langer gaat duren dan ik had verwacht, begin ik te twijfelen of en zoja, hoe gauw we deze wens toch in vervulling kunnen laten gaan. Graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft. Welke redenen zijn er bijvoorbleed om een zwangerschap voorlopig uit te stellen en waar moet ik rekening mee houden als ik toch zwanger raak? Wie kan mij hierin een beetje gerust stellen??? Ik hoor het graag!
Er is medisch gezien geen enkel bezwaar met deze klachten een derde kindje te nemen. Het enige lastige is dat je misschien wat moeilijker jouw kindje kunt tillen terwijl je de andere twee aan de hand hebt, en over jouw schouder een boodschappen tas hebt hangen. Veel succes met zwanger worden!