hallo iedereen,
ongeveer 4 maand geleden heb ik een verkeerde beweging gedaan waardoor ik precies een messteek kreeg helemaal bovenaan aan het linker bovenbeen ,die pijn ging zo langs de lies naar de achterkant van mijn bovenbeen. Ik heb sindsdien niets meer van sport gedaan en toch gaat het maar niet weg. Voor dit er is ingeschoten had ik al een tijdje last(een druk) aan de bovenkant van het bovenbeen,bijvoorbeeld bij het fietsen,maar dat ging dan geleidelijk aan over. Nu heb ik ook last aan de schaamstreek,ben daarvoor al bij de dokter geweest en uit echo bleek dat het geen liesbreuk was. Maar ik ben ten einde raad! Ik ben dus nu gaan lopen eergisteren voor het eerst sinds maanden en tijdens het lopen had ik niet veel last,maar de dag nadien begon de pijn weer op te komen. Vooral last in de lies(zelfs moeite met stappen!) en weer in het bovenbeen,zo een druk,last. Ook voel ik zelfs last aan het bekkenbeen denk ik dat het is (juist boven de druk aan het bovenbeen,op dat bot).Ik heb dus last aan mijn lies + schaamstreek + bovenaan het bovenbeen. Al deze klachten zijn dus aan het linkerbovenbeen. Ik heb ook last als ik mijn knie naar mijn borstkas trek,echt zo een gevoel van last in de lies dan. Als ik zit of slaap heb ik zo goed als geen last.
zou iemand mij aub kunnen helpen?
Reageer aub als u dit probleem herkent of hetzelfde probleem heeft of er iets mee te maken hebt.Aub!
Ik zou u adviseren nogmaals naar de huisarts te gaan voor een lichamelijk onderzoek op een moment dat u wel klachten heeft die aan het licht kunnen komen bij bepaalde bewegingen. Zonder lichamelijk onderzoek is het gissen naar een mogelijke oorzaak. Ik heb het vermoeden dat het 'iets' met de zenuwen te maken heeft. Mogelijk een beknelling in de rug of heup.
Hallo,
Ik heb sinds een paar weken ook last van me bovenbeen, en die begint in me lies en af en toe blokkeerd de boel waardoor ik geen stap meer kan zetten. Ben langs de Hap geweest en die gaf me pijnstillers, maar echt helpen doen die niet, voor de rest kon hij geen verdikking vinden en me heup was soepel, dus kortom moet vanzelf overgaan. Ja ja maar ondertussen verrek je wel van de pijn. Heb jij inmiddels al de oplossing hiervoor ik hoor het graag
Groeten Sylvia
Is het gevoel en de kracht in het been en de voet en tenen normaal? Kun je het 'blokkeren' duidelijker omschrijven?
Ditzelfde heb ik ook en ik ben 55. Soms is het helemaal weg en dan komt het ook zomaar opeens weer terug. Ik doe er niets aan, gebruik ook geen medicijnen, maar ben wel nieuwsgierig naar wat dit kan zijn.
Alice, ben je al naar de huisarts geweest? De huisarts kan jouw heup onderzoeken en vaststellen wat er aan de hand kan zijn. Zonder lichamelijk onderzoek is het gissen naar de oorzaak.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik zit met precies hetzelfde, al een hele tijd last van en vooral het 'knak'gevoel, dat het op slot schiet is heel vervelend..
Hoi hoi,
Ik ken deze symtonen, want ik heb er zelf ook last van.
Ben al bij de dokter geweest en die stuurd mij naar de fisiotherapeut.
Dit was voor mij even een vwrlichting, maar voor even hé.
Ik kreeg er later weer last van.
Nu heb ik een goed adresje gekregen van een collega van mijn man.
Dat is een chiropator, die kan kijen waar het aan ligt en waar het vandaan komt. Zou het ook proberen . Ik ga in ieder geval een afspraak maken. Veel sucses ermee.
Groetjes Fietje
Heb de hele discussie gevolgd en was benieuwd of iemand over Lyme zou beginnen. Zag ernaar uit van niet dus wilde ik die opmerking plaatsen. Zie ik tot mijn grote verbazing dat de allerlaatste post van Ben RAAK is. Ik denk dat Ben in de goede richting denkt voor velen van u, hoewel de meeste artsen dit niet zullen herkennen of willen geloven. Laat je testen op Lyme en laat het vooral weten op dit forum!
ik heb dat ook en ik ben al naar de ft geweest maar nu doet het nog meer pijn
ik ben 9 en ik heb ook steunzolen
Hallo jessy
Ik herken me helemaal in jouw geval. Ben 49 jaar en heb sinds 1 jaar last van mijn rechterlies, bovenbeen en heup. Soms knaagt dit heel fel, kan je vergelijken met een zenuwslopende tandpijn. Bij mij trekt deze pijn zelfs tot in mijn rug. Ben wel rugpatiênt en heb al jaren een hernia.
Ik neem constant Ibruprofen en Dafelgan in om de pijn een beetje te onderdrukken + 1 x de week een kinebeurt. (dat helpt maar voor 3 a 4 dagen en het herbegint weer). Heb al ee NMR gedaan van de heup + ecografie van de lies en bovenbeen en de dokters beweren dat er niets te zien is.
Kan iemand mij helpen? of misschien weten waar ik nog naartoe kan gaan?
Groetjes, Pascale