hallo allemaal heb nu al een paar keer fysio gehad en het oprekken van de spier gaat erg goed heb nu al veel minder last gr hen3
weet je dat niet altijd een chrioprcter werkt, en zeker niet bij iedereen,ik zou eerst even naar de arts toe gaan, voordat er ongelukke gebeuren met een chripracter.
succes
heb heel veel ervaring zelf en met patienten die zijn doorgestuurd naar chiropractor, ze zijn allemaal positief.
er gebeuren maar zeer zelden ongelukken bij een chiropractor, ze verrichten met elkaar duizenden handelingen p.d. en helpen hiermee heel veel mensen van hun klachten af die ze anders jaren, of soms hun hele leven zouden houden.
een chiropractor heeft een zware opleiding achter de rug en wordt daarom ook vergoed door de verzekering( als je tenminste aanvullend verzekerd bent)
altijd het proberen waard, als hij niet kan helpen zal hij het zeggen.
succes, Brenda
ook ik heb erge last van m,n rechter heup.
al bijna 5 jaar. dacht eerst het ligt aan m,n bed.
dus een nieuwe matras gekocht.hielp niet . therapie gehad, foto,s gemaakt ,maar er is niets te zien.
dacht het ligt aan de bankstel, nieuwe kussen erin laten maken .ook dat hielp niets.
het wordt steeds erger.Nu kan ik ook bijna niet meer fietsen.Als ik een stuk heb gefietst dan verga ik van de pijn.Weer naar de dokter geweest en nu wordt ik doorgestuurd naar een orthopeet en moet ik door een scan.
hopelijk kunnen ze nu wel iets vinden naar 5 jaar dokteren.
hallo,
ik zit met hetzelfde probleem niet in kleermakerszit kunnen zitten pijn in de onderrug en aan de buitenkant van mijn heup, al meer dan 20 x naar fysio geweest en die komt er ook niet uit.kun jij mij verder helpen?want ik ondervind dagelijks veel belemmering hierdoor.
Ik heb al een tijdje dezelfde klachten. Ben je er al vanaf?
Zo ja, hoe is dit gelukt?
hoi ik heb ook sins een kleinaar last van me lies en heup boven been en knie aan de rechter kant ,ik werk 5dagen in de zorg dus beweeg veel fiets elke dag en woon 4hoog dus ik bewwg wel heb wel iets overgewicht weeg 79kilo en ben 158 klein ik ga as 16 maart naar zieken huis voor een mri scan van knie ? of daar wa uit komt ?23 uitslag van mri scan ik zal mijn verhaal wel delen mvg uit en haag patricia
Als je de uitslag van de scan wilt vertellen, graag. Misschien kun je een copy maken van het medische verslag, dat is het gemakkelijkst voor ons denk ik, dan kunnen we de medische gegevens helpen begrijpen.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik heb ook dat ik mijn li been niet opzij kan doen of recht uit kan strekken.bij zitten minder pijn maar bij lopen heel erg pijn. Loop nu bij een reumatoloog omdat het een chronische ontsteking is.
Heb medicijnen maar deze helpen bij mij niet, gedacht wordt nu pretnison te gebruiken. Liever niet maar het moet over gaan.
Misschien heb je er iets aan, je kan het overleggen met je huisarts.
Beterschap
Ik heb niet alle reacties gelezen maar bij de 1e pagina herkende ik mezelf.
Ik loop ook al iets van 8 jaar met pijn in m'n linker bovenbeen rond mn heup. Destijds begon het met pijn bij het opstaan. Als ik dan wilde lopen deed het pijn. Omdat je niet meteen verwacht dat het iets is heb ik het aangekeken maar na een aantal weken was het niet over en ben ik naar de huisarts gegaan. Ze heeft me doorverwezen naar de fysio en die heeft het los gemaakt. Op dat moment veel pjin maar na 8 sessies ging het goed. De pijn is in de loop der jaren weer terug gekomen maar wel steeds op een andere manier en soms was het ook een paar maanden of weken weg. Inmiddels alweer 2 sessies bij de fysio gehad en aantal keer bij de huisarts geweest. Ze dacht in 2e instantie dat ik een slijmbeursontsteking had maar omdat de prikken daarvoor zeer pijnlijk zijn en ik overal las dat de pijn dubbel terug zou komen heb ik de prik niet genomen. Vorig jaar toch maar weer naar de huisarts en die heeft me voor rontgenfoto's naar het ziekenhuis gestuurd. Op de foto's waren geen oneffenheden te zien. Geen slijtage in de mn heupen of weke delen. Een geruststelling eigenlijk maar nog steeds niet duidelijk wat er dan wel is.
Vanmorgen bij de revalidatiearts geweest. Ze heeft alle testjes gedaan die er maar zijn om de spieren en gewrichten in beweging te zetten zodat de pijn zou komen, maar helaas ook zij kon niet echt een vinger leggen op de oorzaak. Ik ben nu naar huis gestuurd met de diagnose chronische pijn en mij werd geadviseerd dat ik meer activiteiten moest doen zodat ik druk bezig ben en de pijn dan vergeet.
Ben wel benieuwd of dat gaat helpen.
Ik ben eerlijk gezegd benieuwd naar uw fysieke dus lichamelijke conditie. De klachten die u beschrijft komen namelijk vaker voor bij mensen die weinig bewegen en aan overgewicht lijden. is dat bij u ook het geval? Zo ja, dan is de oplossing inderdaad erg eenvoudig. Start met bewegen, bouw dit rustig op in de loop van de komende maanden en ga serieus werk maken van het verliezen van teveel ballast dat uw benen onnodig moeten dragen. En net zoals ijzer dat verroest als het stilstaat, gaan gewrichten protesteren als ze te weinig bewegen.
Dag allen,
Ik herken me maar al te goed in de meeste van jullie klachten.
Eén woord: FAI. Zoek maar eens op google. De meeste orthopedisten en artsen kijken er gewoon langs op de foto's. De enige oplossing op termijn is het afschuren van de kop zodat er geen wrijving meer is... of op lange termijn een nieuwe heup.
Veel succes. Mijn ellende is ook nog niet over...
Hallo allemaal, ook ik heb deze verschijnselen nu 4 weken lang al. Om gek van te worden, ja... kreeg een verwijs naar het ziekenhuis voor een echo, of het misschien niet de *buikwandkransslagader* zou zijn. (wist niet eens dat ik die had, hahaha). Enfin, die zit in de planning dus wacht het maar af. Sterkte allemaal Groetjes Eef