Hi,
Na heel lang wachten kan ik het mri verslag inzien. Volgende week heb ik een afspraak om de uitslag te bespreken. De MRI is gemaakt van mijn rechterschouder, wegens verdenking SLAP laesie. Nu staan er wat tegenstrijdigheden in het verslag. Ik begrijp dat sublabrale recessus neerkomt op een SLAP laesie. Er staat een onderbreking tussen 10-20uur op het labrum (wat mij een slap laesie lijkt), maar geen beeld dus van sublabrale recessus. Vervolgens staat er bij conclusie beeld van SLAP laesie. Kan iemand mij helpen?
Klinisch verdenking op een SLAP laesie.
MRI ter beoordeling labrum.
Verslag
MRI schouder rechts na toediening van intra-articulair contrast. Vergeleken wordt met conventioneel onderzoek van 09/08/2023.
Normale stand. Geen aanwijzingen voor fractuur of luxatie. Geen botoedeem. Voldoende intra-articulair contrastaanbod. Beeld van een onderbreking ter plaatse van het craniale labrum van 10 tot 2 uur. Beeld niet passend bij sub labrale recessus. Geen aanwijzingen voor cuffletsel. Geen spieratrofie. Aan overige afgebeelde ossale structuren en weke delen voor zover te beoordelen geen bijzonderheden.
Conclusie
Beeld van slap laesie