Hallo gisteren ben ik van de fiets gevallen nu heb erg veel pijn aa mijn linkerpols ik lan het moeilijk bewegen en blijft pijn doen. Het is ook een beetje opgezwollen wat kan ik nu het beste doen?
Daar kan niemand je antwoord op geven.
Een lichte kneuzing kan met één of twee weken over zijn, een zware kun je maanden last van houden.
En de genezing hangt ook af van wat je ondertussen allemaal met je hand/arm doet.
Oke bedankt ik merk dat ik ook een beetje duizelig ben nu. Kan dat door de pijn komen? Ik heb ongeveer 10 weken gelden mijn bloeddruk laten meten die was toen nog goed
Ben je niet ook op je hoofd gevallen?
Bel weer met je huisarts als de duizeligheid aanhoudt.
Een gekneusde pols zal niet zoveel pijn veroorzaken dat je daar duizelig van wordt.
Tegen de pijn kun je paracetamol nemen, eventueel samen met ibuprofen
Dan wacht ik het nog even af. Ik ben niet op mijn hoofd gevallen ik hoop wel dat mijn bloeddruk niet te hoog is. Ik kan niet meer naar de huisarts die plannen maar afspraken tot 10uur
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Als je de huisarts belt omdat je aanhoudend duizelig bent, dan zouden ze dat als spoed kunnen beschouwen en spoed plannen ze tussendoor gewoon in.
Dus gewoon even bellen als je duizelig blijft!