Hoi,
Herkent iemand dit; Ik heb sinds 2019 een HB gehad van, tussen de, 4.2 en 5.5
Daarnaast Ferritine waarden van tissen de 4 en 2. Deze zijn ontstaan na een GBP operatie en extreme maandelijkse bloedingen. Tevens heb ik 3 jaar hele erge pijnen in mijn armen , benen en bekken gehad. Ik heb hier jaren morfine voor moeten slikken en nog was het soms niet te doen. Geen dagelijkse bezigheden meer, veel plat liggen, extreem vermoeid.
Ik heb 4 weken geleden een ijzerinfuus gehad, eindelijk, en binnen 3 dagen was alle pijn weg!
Ik wist vooraf niet dat mijn pijnen daardoor zouden kunnen komen. Ik dacht het infuus alleen te krijgen tegen de vermoeidheid. Ik heb navraag gedaan bij de internist en deze gaf eigenlijk geen reactie op de vraag of hierdoor ook mijn pijnen weg zouden kunnen zijn.
Als in 3 jaar niets tegen de pijn heeft geholpen en het nu plots verdwenen is, dan zal het toch wel haast het infuus moeten zijn zou je denken?! En als dit zo is, had de internist dit dan niet eerder moeten herkennen gezien ik elke 3 tot 5 maanden bloed bij hem laat prikken? Ik kan in mijn dossier terug zien dat de waarden inderdaad sins 2019 al totaal niet klopten...
Herkent iemand zich hierin? De pijnen i.c.m flinke bloedarmoede?
Groetjes Renate