Ga mijn bedje opzoeken.
Ik wens je alvast welterusten
Gefysio fitnessed vanmorgen en vanmiddag 20 minuten gefietst en met de bal gerold✅️
En tussendoor een powernapje, kan ik je aanraden😉
Overdag een powernapje zit er voor mij echt niet in. Als ik dat doe kan ik 's avonds niet in slaap komen.
Ik moet ook niet een paar uur slapen hoor,ookal gebeurt me dat soms wel als Luuk er niet is en ik snachts slecht geslapen heb. Meestal wordt ik ma een half uurtje weer wakker. Of wakker gemaakt doordat Luuk of een hond of kat binnen komt of bovenop me gaat zitten. Hond of kat in dat laatste geval,niet Luuk😜
😁
Die van mij gaat naast de bank liggen en gaat ook pitten... die maakt me dus niet wakker 😴
Als ze allemaal zachtjes doen, word ik wakker tussen 4 katten en 2 honden🙈
Maar meestal proberen ze zo voorzichtig erbij te komen liggen,dat ze juist bovenop elkaar gaan staan of over mij heen lopen. Of op mn haar gaan staan,ook zo fijn😅
Dat heeft die van mij ook wel eens geprobeerd. Die dacht er toch maar even bij te komen liggen. Leek 'm toch wel gezellig. Dat heb ik hem wel snel afgeleerd
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ze mogen bij ons wel op de bank, mijn kat mocht het altijd al en de Jack Russell ook,toen hij als puppy bij Luuk was. Dat hebben we met de rest maar zo gelaten, anders werd het een beetje ingewikkeld. En het is ook wel gezellig
Nee, bank en bed zijn verboden terrein.. Maar het is dan ook geen russeltje
Ik ben weer klaar voor vandaag. Ik wens je alvast welterusten.
Ik was mn eigen topic vergeten vandaag😅
Luuk heeft onze Russell al "verpest" toen hij nog een mini puppy was.....Luuk heeft hem van zn zus gekregen toen hij met die zware knieblessure zat en zn toenmalige vriendin hem daarom had gedumpt. Zij wilde wel de hond houden die ze samen hadden en Luuk zat er toen door dat allemaal helemaal doorheen. Toen hij Billy kreeg kon hij niet zo veel,dus als Billy snachts bij hem ging liggen of op de bank sprong,liet hij dat maar,omdat hij toch net zo hard terug kwam als hij op de grond gezet werd.
Toen wij hier gingen samen wonen en Scott erbij kwam,besloot Billy pas dat hij ook in de mand kon slapen. Behalve als Luuk een keer een nacht weg is, dan komen ze bij mij🙈
Ze weten denk ik dat er studies zijn gedaan waaruit blijkt dat met huisdieren slapen helpt om dieper en meer ontspannen te slapen🐕🐕😴😜
En we hebben vandaag weer in bad geoefend, droog geoefend,door Dennis bewogen en gewandeld. 6 series ✅️
Goed zo!!
"Ze weten denk ik dat er studies zijn gedaan waaruit blijkt dat met huisdieren slapen helpt om dieper en meer ontspannen te slapen" Als ik dat zou doen zou ik dan comateus worden denk ik 😁