Dan zal tapen geen probleem zijn denk ik zo
Hopp het voor haar.
En prijs ik mezelf gelukkig dat het bij mij nog steeds goed gaat.
Ik ga m'n bed opzoeken, ik wens jou al vast welterusten
Was al vertrokken..
En in het begin dacht je nog dat N beter af was dan jou..... Helaas is ze er nog lang niet...
Ja dat dacht ik idd......
Als ze wel geopereerd gaat worden, begint voor haar de hele revalidatie nog een keer weer van voren af aan en nog best wel pittig ook.
Ik vervloek m'n enkel ook nog steeds regelmatig, zit nu een beetje in een fase dat ik regelmatig wat te veel doe en daar mezelf tegen kom😅 Maar daarmee ben ik toch verder dan zij......
De reden dat ik trouwens m'n eigen enkel niet zo vaak update, is omdat ik probeer om er niet steeds mee bezig te zijn. Eigenlijk draait alles wat ik doe of niet kan doen de hele dag om die voet, ik probeer voor mezelf dat als "normaal " te beschouwen, maar merk dat ik er soms toch best gefrustreerd door raak.
Wat dan soms resulteert in wat ik in bovenstaand bericht schreef, dat ik over de grens van wat die enkel kan ga. Ik schrijf het expres zo, want mijn hoofd is van mening dat die grens daar niet ligt of hoort te liggen en dat niet die enkel hoort te bepalen wat we doen en wat niet
En ja, ik weet dat het niet handig is, daar ben ik dan ook over het algemeen vrij snel achter.
Maar soms wil ik gewoon even zelf beslissen wat ik doe en niet door die enkel geleefd worden.......
Zo, deze bekentenis is er uit en ik denk dat ik je reactie wel kan voorspellen, zonder glazen bol😅🔮
Prima toch, als je niet iedere dag de hele dag met de enkel bezig wilt zijn. Als er iets niet goed gaat hoor ik dat vanzelf wel ( hoop ik dan).
En de grenzen opzoeken is niet verkeerd, alleen niet te vaak over die grenzen gaan.
Enkel technisch gaat gewoon z'n.gangetje, zolang ik me aan m'n enkel z'n "regeltjes" hou.
En daar geeft mijn hoofd soms moeite mee, dan.ben ik er gewoon even klaar mee rekening met die stomme voet te houden.
Dan ga ik dus wel die grens over terwijl ik weet dat dat niet handig is.
Dennis weet dit en heeft ook gezegd dat ik het misschien ook even bij jou aan moest kaarten.
Fitness fysio weet het ook dat ik soms ruzie met mezelf heb, die vroeg ook of ik voor m'n hoofd weer echt in de knoop raakt dat aan wil geven.
Zover is het nog niet,maar bij deze heb ik het ook hier opgebiecht😅
Je hebt het aangekaart...prima dus. Wat ik er dan van denk weet je ook.
Hebben we dat dus weer gehad 😁😁
Maar probeer in ieder geval niet te vaak over die grens te gaan. Anders ga ik Faber vragen om ook die grens maar te laten controleren door de KMAR 😂
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
🤣
En laat Faber maar met rust, vraag m'n neef wel, die werkt bij de marechaussee 😉
Ben jij Albert de laatste nog hier tegengekomen? Ik bedacht ineens dat ik al een tijdje geen berichten van hem meer heb gezien
Ja, 8 december