Dan moet ik de cache even leegmaken
Dan zou het nu weer goed moeten gaan
Ik wilde vragen hoe het bij jou is, maar m'n bericht kwam steeds niet door
Goed hoor op een buikgriep na. Opgelopen in het verzorgingstehuis. Die hadden blijkbaar een uitbraak. En hoe is het bij jullie?
Jij rolt van de ene griep in de andere.....😅
Bij ons alles goed!
Met oefenen ook, Dennis is nog steeds tevreden met de vooruitgang, dus dat is ook goed
Ja het is niet echt mijn seizoen dit jaar 😁😁
Als Dennis nog steeds tevreden is dan gaat het goed
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Soms heb je van die seizoenen, of jaren😅 Snel vergeten en doorgaan.....
En ja, dat denk ik ook, als Dennis zegt dat het goed gaat, we maar zo door moeten gaan💪
Zo raak ik wel wat van mijn buik kwijt...
En jij vooral zo doorgaan
Hahaha, altijd het positieve er van in zien he😜
Ik ga zeker zo door💪
N was vandaag bij de sportarts geweest,die heeft nu in overleg met de echo man de tibialis posterior ingespoten. Of daar rondom gespoten. De sportarts had nog contact met Nijmegen gehad en die orthopeed noemde overbelasting/oud letsel van de tibialis posterior als verklaring voor de aanhoudende pijn aan de binnenzijde van de enkel.
Volgens de echo man (= een fysio) zat er veel meer oud letsel daar, want aanprikken via de gebruikelijke route naar de pees was niet mogelijk omdat de naald daar niet door of langs wilde. Dat ze daar pijnklachten heeft, snapte hij wel. Nu eerst kijken wat deze spuit doet en dan kijken wat de sportarts verder nog doen kan.
Dit even als snelle update
Ben benieuwd of het werkt dus even afwachten
Ja ik ook.
Maar als die pees overbelast is, is alleen spuiten toch niet afdoende?
Ik had even opgezocht waar die precies zit en wat je er aan kunt blesseren, wat zij beschrijft, stond daar wel bij.
Namelijk het gevoel hebben dat de voet/enkel naar binnen doorzakken en er dan iets klem komt te zitten of over elkaar heen schuurt. Dat zegt ze al vanaf het begin en als ik die stukjes dan lees over een dergelijke blessure, past dat daar idd bij
Als ze " alleen maar" overbelast is, kunnen inspuitingen icm rust wel wat opleveren