Ja, de griep gaat behoorlijk rond,dat hoor je van veel mensen. Net als Corona trouwens.
De trap thuis hebben we ook alweer een keer gedaan, die doe ik alleen samen met Dennis, heb boven toch niet zoveel te zoeken๐
Er zijn idd weer heel zieken... En vrijdag kreeg ik de uitnodiging voor de griepprik voor volgende week. Dus zoals gebruikelijk weer te laat
Dat heb jij vaker, of niet? Dat de griep de griep prik voor is
Dat heb ik dus iedere keer.. ๐ Ze hebben blijkbaar allemaal niet in de gaten dat ze gewoon te laat zijn met die griepprikken. Die beginnen met griepprikken als het griepseizoen al volop aan de gang is
En velen met jou, als mensen om me heen hoor die ook jaarlijks zowel griep als een griepprik krijgen.
Handig hoor๐
Op zich niet erg voor mij want ik haal die griepprik sowieso nooit. Maar het is inderdaad niet zo handig wat ze doen.
Zo ken ik er meer idd, mijn vader zegt ook dat die griep zelf wel afweer geeft tegen de volgende griep en dat daar niet nog een prik achteraf bij hoeft
Na de laatste griepprik die ik heb gehad ( wel al lang geleden) ben ik dus echt 3 weken met een akelige griep aan bed gebonden geweest. Eerder nooit een echte griep gehad. Ik denk in ieder geval dat ik beter af ben zonder
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ja, zo klinkt het idd wel.....
Gelukkig heb ik ook nog nooit een echte griep gehad, denk dat ook maar uit de buurt van die prik blijf tegen de tijd dat ik daarvoor in aanmerking ga komen๐
Ik heb nu ook geen echte griep hoor. We noemen dat wel een griepje maar eigenlijk is het gewoon een flinke verkoudheid. En dat gaat ook gewoon weer over.
๐
Het gesprek van mn vriendin was helaas niet zo leuk, ook deze arts gaat niks voor haar doen.
Ze is weer terug gestuurd naar de revalidatie arts en/of de pijnpoli, daar komt het op neer
Oh ik wist niet eens dat die er was.. Ze waren er wel mee bezig
pff dat is een domper. Is ze wel wat wijzer geworden van wat er nou allemaal mis is ?