Er ius een heleboel niet te begrijpen van wart er allemaal is gedaan. Ook dat verhaal dat niet in Groningen terecht kon vanwege weet ik allemaal voor rare regels. Ook daar klopte niks van. Ze hebben er allemaal hun vingers niet aan willen branden aan die verklote neuroom operatie... Als je de onderzoeken niet goed doet kun je ook niks vinden en hoef je er niks van te zeggen. Tenminste dat idee krijg ik ervan
Ja dat gevoel hebben wij idd ook.
Maar bij deze arts hebben we wel een goed gevoel, je zou toch niet zo een uitgebreid onderzoek doen om de uitkomst vervolgens onder tafel te houden, toch?
En Sint Maarten heeft veel goede recensies dat ze puin ruimen waar andere artsen steekjes hebben laten vallen.
Had jij gister gereageerd hier? Want het topic is nu omhoog,maar ik kan geen reacties zien.
Ook geen spam oid
Ik had idd gereageerd, maar dat is dus blijkbaar niet goed gegaan.
Nee, ik denk niet dat die iets onder tafel vegen. Ze doen een gedegen onderzoek om te kijken wat er dan allemaal mis is. En dat is eigenlijk ook wat ze zouden moeten doen. Maar dat geldt voor die anderen ook. Alleen hebben die dat niet gedaan
Ik vind dat echt ongelofelijk, je hebt als arts toch zorgplicht? Hoe kun je dan aan jezelf verkopen dat je op de juiste manier hebt gehandeld? Het is nou niet dat je iemand een verkeerde maat broek verkoopt of een fiets met een lekke band, het gaat om iemands lichaam en kwaliteit van leven. Ik zou het niet kunnen om zo met patiënten om te gaan.......
Het is schandalig. Ze zijn allemaal bang voor claims en rechtszaken. Het is indirect allemaal een gevolg van de marktwerking in de zorg. Die zou de zorg beter en goedkoper moeten maken. Het tegendeel is bereikt.
En het kost ook alleen maar meer. Ik bedoel, als ze vorig jaar een fatsoenlijke scan hadden gemaakt, waren die 3 van afgelopen maandag niet nodig geweest.
Dat is helemaal waar. En dat geldt voor meer dingen in de zorg.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ja idd.
Als je naar N haar "geval" kijkt, heeft het sporten medisch centrum van het ziekenhuis het al verprutst.
Als die het goed hadden beoordeeld, had die arts haar naar de afdeling orthopedie door gestuurd.
Dan was het hele traject bij de volgende sportarts en wat daar op volgde niet nodig geweest.
En de second opinion nu ook niet.
En dan heb je het niet alleen over onnodige zorgkosten, maar ook voor bijvoorbeeld haar werkgever door ziekteverzuim en de extra kosten die ze zelf heeft gehad en nog heeft.
Helemaal waar...
Ik hoop heel hard dat ze er werkt van gaat maken als er iets uit de scan komt waar het prutswerk mee bewezen kan worden
Ik zou het in ieder geval wel doen. Ze heeft er fysiek, psychisch en financiëel schade door opgelopen
Alles goed bij jou?
Bij ons wel, ben ook even bij Dennis thuis op de bovenverdieping geweest, even kijken hoe de verbouwing daar geslaagd was. Daar zijn Luuk en Dennis afgelopen zomer mee bezig geweest, op de foto's zag het er heel mooi uit en toen we van het weekend bij Dennis en zn vriendin gingen eten, vond Dennis dat we daar wel "een trapjes dag" van konden maken en even in het echt boven te kijken.
Moet zeggen dat hun trap een stuk beter begaanbaar is dan die van ons, maar het was leuk om weer iets te doen wat vroeger heel normaal was.
Op een griepje na gaat het prima hoor.
Weer goed bezig geweest dus. En hoe is het thuis met de trap?