Het zou ook een beetje raar zijn geweest als je dat niet gehad
Het scheelde dat ik de afgelopen dagen heel veel afleiding had, door mn vriendin en gister was Luuk jarig, waardoor we zaterdag en zondag ookal visite hadden.
En vanavond waren we nog even gezellig met Dennis en zijn vriendin uit eten geweest, ook een beetje het goede nieuws van de orthopeed vieren🥂
Ik weet niet wat ze met mn vriendin van plan zijn bij die mri, ze heeft 2 afspraken van 45 minuten staan. Eentje voor de enkel en eentje voor de voet.
Mijn scans voor de enkel zijn altijd in maximaal 20 minuten klaar
45 minuten worden doorgaans standaard ingepland voor een MRI. Is hier in het ziekenhuis ook zo
Oh bij ons niet hoor!
Er staat bij mij altijd in de brief dat de scan 15 tot 20 minuten zal duren. Ze duwen je er zo snel mogelijk doorheen en de volgende is aan de beurt😅
Maar dan staan er bij N. in Nijmegen 2 afspraken van 45 minuten, zouden ze dan 2 aparte scans maken?
Jawel ik kon niet antwoorden..er was weer iets mis met je topic ( net als de laatste keer), maar daar heb ik de oplossing nu zelf voor gevonden. Ik ga er vanuit dat er 2 scans worden gemaakt. Een voor de enkel en een voor de voet
Zitten er Chinezen in het topic op worden we weer te langdradig met meer dan 4000 berichten?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Zou dat ivm met de contrast zijn, dat ze twee scans maken?
Ze maken waarschijnlijk een mri van de enkel waarmee ze de voet niet compleet en niet goed in beeld kunnen brengen. Ze gaan in ieder geval zorgvuldig te werk
Ja dat zou idd kunnen
Gelukkig pakken ze het nu goed aan ja
Ik heb toch weer dingen ge nist blijkbaar. Ik zie nu pas dat Luuk jarig is geweest. Erg laat maar toch van harte gefeliciteerd.
Wanneer had je vriendin de afspraak voor de scan's?
En ik hen jou laatste bericht gemist.
Ik heb trouwens wel vaker dat een topic wat ik volg wel omhoog is, maar er geen nieuwe berichten te zien zijn.
Die zie ik dan pas later als ik weer op het forum kijk.
Dank namens Luuk voor de felicitaties!
Ze heeft de scans 7 oktober, de dag na mijn verjaardag
Het zijn er idd twee,dat kon ze nu in haar patiënt omgeving zien. Eentje van de enkel en eentje met infuus voor de voet.
Dan eindelijk een scan met contrast van de voet. Ben echt benieuwd wat daar dan uit gaat komen