Hallo,
Ik ben nu 15 jaar, en ben actief in voetbal.
Met de voorbereiding van het seizoen, kreeg ik een week geleden last van mijn linker knie ( onder de knie schijf) aan de knieband dat begon op de loopband toen ik aan het lopen was kreeg ik daarin een vervelende steek bij het stappen. ik had daarvoor alleen nog maar gefietst. ik doe ook aan lichte kracht training op mijn benen, alleen heb ik daarna 2 dagen rust gehouden en toen dacht ik het weer te gaan proberen en heb ik een hele lichte training gedaan, toen ik op de loopband stapte heb had ik de eerste 5 minuten nergens last van, maar toen kreeg ik opeens diezelfde steek in mijn rechter knie, (dus niet aan de linker knie) en zat het dus in mijn andere knie te vervelen, nu ben ik een dag of 4 verder en heb ik nog altijd niks kunnen doen omdat ik nogaltijd last van mijn rechterknie heb (onder de knieschijf) ik voel deze pijn niet bij het normaal lopen alleen als ik wat meer druk op het been zet. Volgens mij is het gewoon groei pijn, want heb in de 2 dagen die er tussen zaten niks meer gedaan en echt rust gehouden, dus waarom zou het anders opeens in mijn andere knie zitten , heb ik al eens eerder gehad maar dat was na een avondje gewoon weg, heb nooit problemen gehad met mijn knieen, dus het zou eigenlijk alleenmaar groeipijn kunnen zijn lijkt mij?.
groet, j