Ik heb je hele verhaal gelezen. Heel vervelend wat je allemaal meemaakt. Ik kamp precies mrt hetzelfde probleem. Bijna alle symptomen die jij hierboven hebt benoemd heb ik ook. Ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Elke arts die ik heb gesproken geeft aan dat het stress/angststoornis of hyperventileren is. Ben gwn kapot!
Heel veel sterkte hoop dat je snel opknapt!
En dan nog die inzinking.. rond etens tijd.. Dan kan .niks niks meer
Sorry lees nu pas je bericht om met mij in contact te komen. Tuurlijk kan en mag dat als je hiet nog behoefte aan hebt. Ik heb nog steeds alle klachten.
ik ben erachter wat het is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb 365 ellende ellende ellende gehad, alle klachten wat ik hierboven bescrheef had ik 365 dagen elke seconde van de dag.
ik had van alles een mri gehad, behalve van de nek.
deze heb ik alsnog gehad op aanrade van me zelf.. omdat ik stevige nekpijnen had die steeds erger worden.
er is een stuk wervel flink versleten en daardoor heb ik 2 zenuwen vernauwd. was duidelijk te zien op de mri. Dit verklaart.. al mijn klachten, ik raad je aan om een zenuw blokkade of vernauwing op te laten sporen...
Helaas ..operatie gelukt... Maar de klachten zijn er nog steeds (: wat een teleurstelling
Een depressie? Bang dat ik het zelfde heb...
of burn out? Hoe je het ook noemen wilt
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Heftig he... Ben ben nu bijna 3 jaar verder en heb slapeloosheid erbij kan gewooj nuet meer slapen zonder medicijn en
Lees hier juist alles.
Mijn vriend heeft het zelfde, behalve dat de angst voor ALS nog niet weg is bij hem. Wel al verschillende onderzoeken gedaan en zeiden dat het zeker geen ALS is. Ben ook overal mee gegaan. Is vooral bang omdat rechterspier kleiner word en hij toch voelt dat er krachtverlies is aan de rechter kant. Zegt veel ben lik een flipperkast.
Zo lastig om hem te zien afzien. Ben zelf een beetje ten einde raad. En nu zeker dat ik lees dat je er al 3 jaar mee zit en dat het altijd verslechterd.
Ben benieuwd hoe het met je gaat nu en of je al wijzer bent. Hier ook zelfde klachten alleen hebben mijn man en ik het allebei. Mijn man heeft meerdere EMG's gehad en bloed geprikt. allemaal niks bijzonders uitgekomen behalve vorig jaar mei te hoge totaal eiwit wat duid op een ontsteking ergens in het lichaam. Zou best met mensen in contact willen komen om informatie uit te wisselen en om eindelijk begrepen te worden door iemand.
Mijn man vooral ook heel bang voor ALS en dat gaat niet weg. Ik ben er wat minder mee bezig maar vind het wel vervelend voor mijn man.
Hoi mensen bedankt voor jullie reactie.
Het is GEEN ALS. Maar wat het is weet ik ook niet.. wat ik vermoed is dat er iets veranderd/verschoven is in de neurotransmitters.
Je gaat er zeker niet dood aan. Het is wel zwaar kut. Ik heb zware slaap problemen erbij gekregen, vermoeodheid overdag... ik vecht me er elke dag doorheen. En mijn libido heeft een klap gehad. Maar ik vermoed dat ook wel is gekomen nadat ik angst remmers heb genomen in 2019.
Nogmaals mensen als je dit leest... ik weet hoe zwaar het is EN elke dag te moeten lijden. Vecht e er door heen!
Hoi duizendpoot, wat een herkenning! Het is weer een paar maanden verder dan je laatste reactie. Ik hoop dat het beter met je gaat, heb je misschien iets of iemand gevonden die je helpen kan? Ik ben ook radeloos en heb precies dezelfde klachten als jij!
@Roos, een complementair genezer kan kijken naar je hele gezondheidssituatie. Eventueel pilgebruik, nu of in het verleden, heeft een negatief effect op je gezondheid. Herstelt zich na gebruik niet zomaar vanzelf. Verder naar je voedingspatroon kijken en altijd etiketten lezen. De trend van tegenwoordig om minder of geen vlees te eten, kan problemen geven. Zo werkt soja nogal ontregelend op je hormoonhuishouding.