Heb al even op internet gezocht, maar kon helaas nergens het (juiste) antwoord vinden, vandaar even de vraag.
Mijn vriendin heeft de laatste tijd wat klachten in haar buik (ongesteldheidspijn - oorzaak vooralsnog onbekend) en zijn daarvoor naar de dokter geweest. Deze heeft een aantal test's afgenomen om het e.e.a. te checken.
[b]Wat achergrond-info: [/b]k ben haar eerste seks-partner, zij niet mijn eerste. Mijn andere keren waren wel altijd beschermd. Er heeft tussen mijn laatste seksuele contact en onze nieuwe relatie best wat tijd tussen gezeten. (bijna 4 jaar...). Voordat ik met haar de relatie begon (inmiddels ruim 3 jaar geleden) heb ik zelf nooit een soa-test gedaan, desondanks doen we het nu al enige tijd (afgelopen 2 jaar) "onveilig". Om ongewenste zwangerschap te voorkomen slikt ze de pil.
Een van de testen die de dokter heeft afgenomen was een soa-test. Hiervan hebben wij de uitslag inmiddels binnen en deze was negatief, geen soa dus.
[b]Nu vraag ik mij echter af: [/b]Betekent het feit dat zij geen soa heeft, na 2 jaar "onveilige" seks, ook automatisch dat ik geen soa heb? Of mag ik daar niet zomaar van uitgaan?