Hallo,
Toen ik 3,5 jaar geleden een relatie begon met me (inmiddels) ex was ik SOA vrij en had ik nergens last van. Na 3 maanden relatie begon ik jeuk te krijgen, al heel snel daarna kreeg ik wratjes (ook wel genitale wratten).
Ik heb in die relatie meerdere kuurtjes gehad om schimmelinfectie weg te krijgen.
Ook heb ik in die relatie welke overigens 2,5 jaar heeft geduurd altijd wratjes gehad die ik aanstipte met een stifstof waarna ze verdwenen.
Nu ik vrijgezel ben heb ik geen last meer van deze wratjes. Dat is goed onder controle gelukkig.
Wel blijf ik constant jeuk krijgen onder me voorhuid. Een paar maanden geleden is er een kweek afgenomen (wattestaafje in plasbuis). Toen zou ik een schimmelinfectie hebben waar ik ook medicatie (broxil & daarna cleandamisil) voor gekregen had. Dit werkte niet. Nu heb ik weer een smeerzalfje gekregen genaamd hyrdrocortison wat ik maximaal 2 weken mocht gebruiken maar ook dit heeft geen positief resultaat geboekt.
Maandag moet ik weer naar de dokter en gaan we verder kijken.
Ik was eigenlijk benieuwd of er op dit forum mensen zijn die hier ervaring mee hebben en/of iemand mij kan helpen.
Ben namelijk wel een beetje klaar met dit probleem.