Hallo,
Het plekje lijkt een beetje op een puisje waar nog geen witte kop op zit.
Zou dat een SOA kunnen zijn meer klachten heb ik (nog) niet.
Mijn laatste keer seks was meer dan 5 weken geleden als het nodig is kan ik achter de precieze datum komen. Deze keer sex was onveilig.
Ik dacht eerst dat dat plekje een puisje was maar op wikipedia stond dat je bij syfilles een gevoeloos zweertje had en ik dacht misschien is dit het wel.
Kan iemand mij helpen?
Hoe oud ben je?
Waar zit het puistje/plekje precies?
Hoe ziet het eruit?
Is het plekje pijnlijk bij aanraking?
Ik ben 15
Hij zit aan de onderkant van de penis en dan in het midden
Hij lijkt een beetje op een puisje het plekje steekt ongeveer 4 mm uit
Ja alleen als ik erin knijp of zo.
Het lijkt zo op een talgbult. Maar dan wel een flinke.
Ga even langs bij de huisarts. Die kan het even open maken en de talg verwijderen.
Probeer het niet uit te drukken want dat zal niet helpen. Het komt terug of wordt nog dikker.
dus het is geen soa? maar ik ben op vakantie in Italië dus ik kan pas over een week naar de huisarts is dat erg daf het bultje blijft zitten en gaat het bultjw ook uit zichzelf weg?
Dat lijkt zeker niet op een soa.
Het is of een tangbultje of een ontstoken haarzakje door een ingegroeide haar. De foto was net niet duidelijk genoeg om met inzoomen het iets beter te bekijken.
Nee, je hoeft daar niet meteen mee naar een dokter. Als het een haarzakje is merk je dat vanzelf. Dan wordt het namelijk een puist. Rood met een witte punt net zoals andere puistjes. Dan kun je ze wel uitdrukken.
Een talg bult kun je gewoon laten zitten. Als het niet groter wordt hoef je niet perse naar een dokter. Ze gaan na verloop van tijd vanzelf weg.
Gaat het wel groeien of pijn doen ga dan wel even naar de dokter. Maar dat kan dan als je weer terug bent. Ik verwacht niet dat het zo snel problemen gaat opleveren.