Hallo
Ik ben voor het eerst op dit forum.
en hoop dat mijn vraag beantwoord kan woorden.
Ik zit met het volgende,
ik ben vorige week (4 dagen geleden)met een paar vrienden naar de dames van plezier gegaan ergens in duitsland.
ik had er helemaal geen zin in maar ging in de eerste instantie mee met me vrienden.
Eenmaal daar hebben ze me overgehaald toch naar binnen te gaan.
en eenmaal binnen kreeg ik geen erectie door misschien spanningen of tegenzin
de dame stelde voor een blowjob te geven zonder condoom en ik ging ermee akkoord.
niet wetend dat dit ook soa's kan opleveren.
Nu zit ik al de hele week in de stress en denk ik constant aan hiv herpes en andere soa's.
Ik heb wel last zweten hoofdpijn en misselijkheid en jeuk bij de testikels. maar dit kan net zo goed komen omdat ik gestopt ben met roken wel met een nicotine pleister op.
Nu is mijn vraag eigenlijk hoe groot is de kans dat ik een soa allerengst hiv heb opgelopen. ik weet dat ik de test pas na een tijdje kan doen
maar ben er helemaal van slag van
Als de dames zonder condooms werken, loop je natuurlijk het risico op een soa. Dat is zeker. En die kans is dan toch redelijk groot. Herpes, chlamydia, gonorroe zijn de meest voor de hand liggend. Het risico voor HIV zal aanzien lijk minder zijn.
Hoe groot zal deze kans zijn als de dame daadwerkelijk een SOA heeft.
Op de schaal van 1 tot 10.
En is het mogelijk meerdere soa's tegelijk
Te krijgen ?.
Dat hangt er vanaf hoe ze de soa heeft opgelopen. Als het door orale seks is een 9 als ze daadwerkelijk een soa zou hebben. Meerdere soa's zijn mogelijk.
Als ik het goed begrepen heb zijn herpes en gonneroe en HIV niet te genezen.
Zijn er wetenschapijke vooruitzichten op genezing van deze soa's.
Want ik zou er niet mee willen leven en denk erover na als ik het heb om er een einde aan te maken. Klinkt mishien raar maar Het heeft met mijn cultuur te maken want ik ben namelijk half Japans en erg cultureel opgevoed.
Het herpes virus blijft inderdaad in je lichaam aanwezig. Maar dat is wel beheersbaar en daar valt ook mee te leven. Er zijn ook geneesmiddelen die dat onderdrukken.
Gonorroe is behandelbaar en verdwijnt.
HIV is eveneens behandelbaar maar gaat niet meer weg.
Niet gelijk in paniek raken. Eerst maar een soa test laten doen. Misschien is er wel helemaal niets aan de hand.
Ik zit met een symptoom.
Ik heb een branderig gevoel in me penis.
Maar niet met urineren.
Daarnaast heb ik ook iets wat op een puist lijkt op mijn bovenlip in het midden gesignaleerd.is dit een HIV teken.?
En ook heb ik last van opvliegers als ik eraan denk begin ik te het warm te krijgen en lichtelijk te zweten.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Je klachten lijken beslist niet op HIV.
Hoe ziet die puist er uit? Probeer ze zo goed mogelijk te beschrijven
Een bultje van een mm in diameter rood en in het midden iets witter maar wel rood. en daarnaast rond 10 kleine witte stipjes. maar die had ik volgens mij al maar dat weet het niet zeker.
Misschien een koortslip?
Het is moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen.
Het spijt me maar de foto is helaas te onduidelijk.