Bel vandaag de dokter.
Die swab is naar Antwerpen gestuurd omdat hier niet vaak op getest werd , nu moet ik nog n week wachten π
Hallo John.
ik heb ook zitten βna denken om een HIV test te doen voor de zekerheid.
Ik weet dat de kans erg klein is maar toch vraag ik het maar of testen nut heeft aangezien ik voor de rest overal op getest ben.
Ik heb deze klachten gehad.
1. Paar x las van keelpijn aan een kant..
2. Gewricht pijn linker knie en handen
3. Regelmatig Diarree.
4. Soms moe.
5. Soms uit niets hoofdpijn
De klachten die ik hier al vaker genoemd heb branderig gevoel penis , pijn lies tussen anus & balzak en soms in de bal.
Punt 1,2,3,4 is niet altijd het geval.
de gewrichtspijn heb ik een aantal keer gehad komt uit het niets gaat ook weer soms als ik op de bank lig of werk verschillend eigenlijk altijd handen of linker knie.
Keel pijn een aantal keer in de laatste maanden voorheen nooit last van gehad het zit elke keer aan de rechterkant en gaat na 1 a 2 dagen weer weg.
Soms ben ik uit het niets onveklaarbaar moe dat ik op de bank ga liggen wegval en dan helemaal vermoeid wakker word.
Diarree heb ik ook regelmatig niet diarree van op en neer rennen naar de wc maar gewoon dunne ontlasting vandaag ook weer en heb alleen brood gegeten tot nu toe.
Verder nooit koorts gehad of naja wel ziek geweest maar niet 39/40 graden koorts ofzo zover ik weet en dat zou ik wel merken ga ik vanuit.
Ook geen last gehad van uitslag & zweertjes enzo penis ziet er verder normaal uit soms wat rode plekjes maar niet echt opvallend en soms wat gevoel dat het droog is.
Ook niet afgevallen ofzo , heb vernomen dat je onveklaarbaar afvalt als je een HIV infectie hebt al weet ik niet of dit altijd het geval is.
Als je denk dat je daarmee geruststelling kunt vinden, dan laat je testen.
Het is alleen zo, dat wanneer je klachten krijgt van HIV, begint dat met een conversiegriep. En de klachten treden dan vooral op in de eerste 6 weken. Daarna zijn er in de regel geen klachten meer.
Maar je krijgt niet altijd last van Griep toch? Heb vernomen dat je ook geen klachten kan hebben..
Of is het zo dat als je klachten krijgt het altijd begint met griep. Het kan niet zo zijn dat je andere klachten ervaart maar geen griep?
En bij geen klachten gewoon echt helemaal niks.
Het kan ook zo zijn dat je helemaal geen klachten hebt krijgt. Maar dat is niet van toepassing want jij denkt wel klachten te hebben
Ja dus als je klachten hebt begint het dan "ALTIJD" met koorst of kan je ook geen koorst hebben maar wel andere klachten?
Hierop gaf je geen antwoord.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Als er klachten komen, dan is dat bijna altijd voorafgegaan met een conversiegriep
Oke. Ja nooit last van gehad.
Bedankt voor de snelle reactie's
Frans ik heb echt precies dezelfde klachten als jij dat hebt. Liezen. Anus balzak pijn daartussen. Soms
Diaree. Hoofdpijn. Moeier. Vaak plassen. Geen erectie. Ik denk toch echt dat wij iets hebben. Ik denk ook dat dat hetzelde is. Ervaar je ook jeuk?
Weet iemand of je door orale seks besmet kan worden met ureaplasma?
Dus bijvoorbeeld als een meisje jou ooraal bevredigd kan zei dit dan krijgen?
En als een meisje het heeft en jou oraal bevredigd kan je het dan krijgen?
Ja ik ervaar jeuk , meestal het topje van de penis..
Ik kan wel gewoon een erectie krijgen maar als de klachten extreem aanwezig zijn wel een minder goede erectie dat die niet wil of dat die slap word onder de seks.
Hoi Philip.
Vorige reactie was ook voor jou.
Ik denk nog steeds dat het Ureaplasma is aangezien de symptomen gewoon perfect overeenkomen..
Maar de 1e keer ben ik negatief getest heb nogmaals getest deze uitslag krijg ik pas volgende week vrijdag.
Ureaplasma veroorzaakt ook bekkenbodem problemen dus dat zou geen erectie of een slechte erectie krijgen ook kunnen verklaren.
Ik hoop echt dat die deze keer positief is zodat ik behandeld kan worden als die negatief is gaan ze je helaas niet behandelen.
Ik zou als ik jou was nog een keer erop testen!
Het is niet onmogelijk