Hans ,
Ja maar dat had Roni dus ook , dagen er tussen zitten dat die geen last had en bij hem blijkt het dus wel een bacterie te zijn.
Het is allemaal lastig..
Beste,
Om even te antwoorden op de vraag op de vorige pagina.
Ik doe mijn behandeling bij Alexander kerch.
Hij heeft me verteld dat da gewoon logisch als ie bacterie hebt ( ik ben positief op urealplasma. Ik heb meerdere keren getest maar pas 3 de keer positief dus… ) dat het via urine buis naar prostaat kruipt en prostatitis veroorzaakt.
Dus nu al 12de dag antibiotica. Moet da 14 dagen nemen. Dus nog 3 dagen.
Blaaspoeling 10x . Heb er al 3 achter de rug.
En neem ook tamsulosine teva.. medicatie voor prostaat 2 maanden
Antibiotica 14dagen lovofloxacine
Ik hoop dat iedereen er van af geraakt !!
Of dat nu door bacterie komt of gewoon door bekken bodem.. maakt mij niet uit.
Ik vermeld das gene cadeau om antibiotica te nemen. Doe ook zelf onderzoek als je antibiotica krijgt voorgeschreven. Sommige kunnen serieuze neven effecten hebben.
Blaasspoeling is ten zeerste aangeraden samen met antibiotica. Anders kan de infectie terug keren
Respect voor je volhardendheid Roni. Meesten laten zich naar huis sturen..
Als je inderdaad prostaat klachtrn heb. Kan een psa test dat dan bevestigen. Misschien als die aangeeft dst er wat mis is kan ik mijn dokter zover krijgen prostaatvocht te testen ipv urine. Ik denk dat ik hetzelfde heb als roni. Bekkenbodem staat ook niet onder spanning volgens de fysio. Helaas was de urine test wel nagatief. Ik hoor t graag.
Ik ga eventueel de mannrnkliniek benaderen.
Ik vandaag opnieuw op ureaplasma getest.
Over een week de uitslag ben benieuwd..
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Het moet bij mij wel een irritatie in de plasbuis zijn , want sinds ze met die PCR test in me plasbuis hebben zitten roeren zijn de klachten weer veel meer aanwezig.. pff
Hallo John..
Is het normaal dat ik na die PCR test weer continu jeuk in de plasbuis heb..?
De symptomen leken weer afgenomen te zijn nu heb ik een PCR test gehad en nu lijk ik weer bij af te zijn.. heb sinds die test abnormale jeuk in de plasbuis.
Gr
En ook weer een drukkend gevoel tussen de anus & balzak die was een heletijd weg. .
Sinds de PCR test dus ook terug!
Dokter geeft aan dat pijn tussen de ballen en anus ook puur door een irritatie aan de plasbuis kan komen , hoe denk jij hierover?
Gr
Het lijkt toch vooral op een irritatie van de plasbuis
Hoi John ,
Maar hoe kan ik dan in een x zo een last tussen de anus & balzak hebben door een PCR test.. inmiddels brand ook weer alles pff..
Dus
Jeuk
Branderig
En pijn tussen de anus & balzak.
Door irritatie van de plasbuis dus en waarschijnlijk geef daardoor spanning op je bekkenbodemspieren