Hey Roni.
Ik heb nu al meer dan een week nergens last van... uit het niets.
maarja ben bang dat dit toch weer terug gaat komen.
Had je dit ook wel eens dat je gewoon een best lange periode dacht he het is weg?
Dit is nu de tweede keer vorige keer kwam het terug.
Gr
Frans, ja ik het heb ook al gehad dat ik 3-4 dagen niets voel
Hopelijk blijft het weg.
Maar als je iets tussen je ballen en anus voelt das je prostaat. Denk ik toch ? Gaat da zeker onderzoeken
Hallo Roni ,
Ik heb wel vernomen dat de klachten ongeveer het zelfde zijn.
Koude rillingen , koorts
Abnormale plasdrang
Pijn tussen anus & balzak
branderig gevoel bij het plassen
Rug pijn & pijn bij een zaadlozing etc.
Maar volgens mij heeft niet iedereen last van symptomen of net zoveel last dus denk dat je ook een paar dingen kan ervaren ipv alles
Deze informatie heb ik zelf ook alleen maar van internet in de periode toen ik alles afzocht dus in hoeverre het klopt.. weet ik natuurlijk niet!
Wel hebben de HA & Uroloog mijn prostaat gevoeld en die gaven aan dat het erg pijn moet doen als ze hem aanraken bij een prostaat onsteking en hij anders aanvoelt voor hun dan een prostaat die niet onstoken is.
Buiten het feit dat in een vinger in me kont gestopt kreeg voelde ervaarde ik niet echt pijnlijke of ongemakkelige dingen toen ze het voelde.
Prostaatvocht of hoe jij het noemde hebben ze bij nooit afgenomen had er ook nog nooit van gehoord eerlijk gezegd..
Ik zou het gewoon even voorleggen aan je HA / Uroloog en aangeven dat je wil dat dit nagekeken word vooral omdat Ureaplasma dit kan verzorgen hoe ik het begreep na het zien van de foto die je hier poste en gewoon zeggen dat je nog steeds niet probleem vrij bent beetje overdrijven is altijd beter heb ik gevoel dan helpen ze je teminste!
Laat het me even weten hoe het afloopt , en ook het ureaplasma verhaal wanneer je klachtvrij bent en hoe je precies behandeld bent etc
Ik wacht nog steeds op een afspraak bij de Uroloog heb aangegeven dat ik niet bij de zelfde uroloog wou maar bij iemand die er echt verstand van heeft! Dus duurt wat langer nu.. mocht ik meer te weten komen op die afspraak laat ik het je natuurlijk ook weten!
Succes!
Zou je dan echt op prostaat vocht moeten testen. Ik heb nu urine test op ureaplasma.
Hij heeft het over iets anders dan Ureaplasma Philip.
Hij heeft het over iets wat ureaplasma eventueel kan veroorzaken.
Ureaplasma moet via swab of urine kan beide.
Roni.
Klachten zijn weer terug , was een leuke week voor zolang het duurde 😒
Frans,
Als je iets tussen je tussen je anus en balzak voelt wilt zeggen dat de bacterie via plasbuis al aan de prostaat ziet.. daarom hoeft prostaat misschien niet direct onstoken zijn maar wel aangetast. Ofzo
Be mij neemt last toe aan mijn prostaat . Word erferxfn erger.
En daarom is er een andere behandeling nodig …
Dat is wat ik denk.. maar John je mag er ook op reageren als je dit leest
Frans,
wat erg dat je klachten terug zijn .. niet opgeven we komen er wel uit..
ik heb 10de maart bij uroloog een afspraak.
Ik hou jullie op de hoogte..
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
"Als je iets tussen je tussen je anus en balzak voelt wilt zeggen dat de bacterie via plasbuis al aan de prostaat ziet." Hier ben ik het dus helemaal niet mee eens.
Als je daar wat voelt zullen het eerder de bekkenbodemspier zijn.
Hoi Roni ,
Ja en het punt is dat ureaplasma urealyticum ook bekkenbodem klachten veroorzaakt of kan veroorzaken! ( heb ik gelezen teminste )
misschien de antibiotica in combinatie met de oefeningen? Het is maar een gedachte he , of het werkt weet ik natuurlijk niet maar misschien het proberen waard..
Pijn tussen de anus & balzak heb ik wel maar meestal een ligte pijn en heel soms erger maar helemaal in het begin was het wel dagen lang erg aanwezig!
Hoe is jou kuur nu afgelopen heb je nog iets anders dan doxycline gekregen? Of vandaar de afspraak bij de uroloog de 10e?
Ik begreep uit je vorige post dat de klachten wel nog aanwezig waren maar minder.
Ik wacht nog steeds op een afspraak , ik heb een doorverwijzing onderhand al 2 weken geleden maar heb aangegeven dat ik een andere uroloog wou en dan duurt het blijkbaar langer.. ik ga morgen toch weer ff bellen hoe het zit altijd dat wachten en wachten pff..wil onderhand is een keer klacht vrij zijn
We houden elkaar op de hoogte.
John.. Ureaplasma kan toch prostaat ontsteking veroorzaken?
Ik ben positief op urealplasma. Wat heeft bekken bodem spier mee remaken? Er moet dan toch een uitleg voor zijn
Frans ik heb een kuur van 3 weken gekregen van ciprofloxacine. Ik ben vandaag mee begonnen
Ik hou u op de hoogte
Ureaplasma kan een prostaatontsteking veroorzaken.
Een ontsteking in dat gebied, kan invloed hebben op de bekkenbodemspieren. Maar ook als je er teveel mee bezig bent , dus over op letten van je voelt of zou kunnen voelen in dat gebied kan spanning op de bekkenbodemspieren veroorzaken
Dat is wel heel erg lang
Hallo Roni ,
Het word hier steeds spannender..
Ik had een doorverwijzing naar de Uroloog ik kreeg maar geen afspraak toe gestuurd dus dacht vandaag ik zal er maar eens heen bellen.
Krijg ik te horen op urologisch gebied kunnen we je niet helpen ga maar naar de huisarts.
Dus ik geef aan dat ik nogmaals op Ureaplasma getest wil worden aangezien het toch de zelfde symptomen zijn en ik ook contact heb met iemand die 4x getest is en pas bij de 4e keer positief teste en de zelfde symptomen als mij heeft... en heb er zelfs nog bijgelogen dat de dame waar ik seksueel contact mee heb gehad wel positief is getest ook positief is getest op ureaplasma ( om zo een test af te dwingen )
Krijg ik te horen ga maar naar de dokter voor een test ik geef dus aan dat mijn huisarts niet test op ureaplasma , krijg ik te horen ja wij zijn daar niet voor ga maar naar de GGD.. nou lekker is dit pfff ik loop elke dag met klachten en ze willen je niet eens helpen.. die klachten komen toch niet zomaar er moet iets zijn..