Hey roni ik heb ook precies dat iid tussen ballen en anus. Exht zo naar. Ik loop er zelf al heel erg lang mee. Mijn test is
Inmiddels
In behandeling. Dit moet het echt zijn.
Hou me op de hoogte van je vorderingen met de behandeling! Groet
Hallo John.
Ik soms na de seks een rood plekje op de eikel kan dit komen door bijvoorbeeld Ureaplasma urealyticum?
( altijd rond de zelfde plek )
Het is geen blaasje ofzo gewoon een rood plekje,Jeukt ook verder niet maar het valt me toch op dat het soms er in een keer is na seksueel contact!
en als het een irritatie is door de wrijving of door iets te wild te keer te gaan ofzo zou je zeggen dat het niet elke keer op de zelfde plek zit.
Dat lijkt dan toch meer op een irritatie
Even een algemene opmerking en advies. Ik weet niet of dat relevant is, maar wil het wel gezegd hebben.
Als een man frequent blijft kijken of er afscheiding uit zijn plasbuis komt, en dan gaat zitten trekken en duwen enzo, dan kan je heel goed irritatie zelf veroorzaken. Ook te goed schoonhouden met zeep enzo kan mis gaan.
Je ziet wel eens dat mensen denken dat ze een soa hebben, en wat dan blijft is dat ze de gehele dag aan hun penis aan te trekken en duwen zijn om te kijken of er toevallig nog afscheiding is. Daar krijg je flinke irritatie van.
Ja Roni, ben ook benieuwd of je al verschil merkt! En vanaf de hoeveelste dag.
Aangezien ik een kuur van 7dagen heb gehad en weinig tot niks merkte.
Erg benieuwd of het bij jou al werkt of pas na 1.5 week ofzo.
Gr
Beste,
Nu vandaag zit ik 10de dag doxy 2 x per dag.
Ik voel een verbetering. Minder last tussen mijn anus en ballen en minder branderige gevoel aan mijn plasbuis en ook minder rode Meatus.. nu ik ben naar een HA geweest voor nog meer doxy. Maar hij heeft het me niet gegeven. Hij heeft gezegd dat da niet slim is om da te blijven pakken…
We moeten kijken voor resistentie zegt hij. Om misschien een andere antibiotica te geven.
Ik wil zelf nog wel even doxy pakken maar ja ik krijg het niet…
Dus ik weet echt niet wat ik best moet doen
Btw ik heb juist dezelfde klachten 100% als jou Frans
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Mensen kijk.. als je last hebt in de prostaat of er een prostaat ontsteking of pijn hebt moet er mrostaatvpcht genomen worden om te zien of er een bacterie in zit. En er is een langdurige behandeling nodig van minstens 28 dagen!!!
Beste,
Heb weer een afspraak bij uroloog.
Maar heb een heel interessante video gevonden
Beste,
als men prostaat pijn heeft bacterie zit in de prostaat en de behandeling duurt tussen 4 en 12 weken
Urine en prostaatvocht onderzoeken op bacterie
als het via urine moeilijk de detecteren valt dan misschien via prostaat vocht.
we geraken er wel uit! Wat een hel jongens
( dus ik heb verkeerde behandeling gekregen. Voor niets pillen liggen slikken )
Je hebt acute en chronische ontsteking dak veroorzaakt word door bacterie SOA
acute ontsteking zorgde voor hevige pijn en koorts
Chronische ontsteking zijn is wat ik heb.. milde vorm van symptomen
jammer dat de doxycycline geen oplossing biedt Roni. Je bent toch niet gestopt met de oefeningen? Ik heb een app op de telefoon geïnstalleerd waarmee ik 's ochtends en 's avonds even een minuut of 20 mee oefen, je kunt ook niet verwachten dat je binnen een week resultaat hebt.
Mijn klachten komen het dichts in de buurt van scrotalgie/prostadynie, heb geen brandend gevoel bij plassen rode/geirriteerde uitgang vd plasbuis. Bij mij zitten de kachten heel erg in het plotseling opkomen van pijnklachten in penis, schaamstreek en gebied tussen anus en scrotum. 'S nachts nooit last van, klachten onstaan in de loop van de ochtend