Hee ik denk niet dat soda helpt. Hij is nog dikker. En het bramde als een gek ik denk dat mn eikel soort van verbrand is. Er zitte rode plekken op nu die ik niet eens normaal kan aanraken. Dus eff afwachten wat de dokter zegt woensdag
hee vandaag bij de huidkliniek geweest.
er werd hevig naar gekeken en er werd zelfs een 3e dokter/arts bij gehaald. de bulten zijn volgens hun kliertjes, en de opgezettehuid toch van de schimmel. denken ze. ze hebben ook een kweekje afgenomen en ik heb 2 zalfjes meegekregen. volgende week weer terug om te kijken of het helpt.
nu 4 dagen bezig met de 2 cremetjes , namen: flixovate pommade en loprox ciclopirox olamine 10 mg en de zwelling is al bijna weg. op een paar harde bulten na op mn voorhuid is bijna alles weg.
ook ben ik vrijdag nog gebeld door de dermatoloog. dat het zalfje die ik heb gekregen van de huisarts het verkeerde zalfje was. het ging wel om een schimmel infectie waardoor mijn gereedschap zwaar geirriteerd door is geraakt. ze denken dat het komt door antibiotica gebruik van mn vriendin.
Ojee, antibiotica doodt niet alleen de slechte bacteriën, maar ook de goede. Drink yakult en eet veel yoghurt. Klinkt raar, maar je penis koelen in gewone witte volle yoghurt helpt ook.
Emma
Rogier,
In ieder geval veel beterschap.
Laat over eer paar dagen nog even weten hoe het gaat.
Groet
Tandor
Vandaag weer bij de dermataloog geweest. Ze hebben ernaar gekeken en de zwelling is weg. Ik hoef niet meer te smeren alleen zit de dikke rand op mn voorhuid er nog wel. Dik komt vertelde de dokter door te ruwe sex hij had een naam ervoor geen id meer wat t is. Maar daar is geen behandeling voor dat gaat vanzelf weg. dus eff afwachten maar.
.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Okay, dan is dan goed nieuws.
Maar de volgende keer wel iets voorzichtiger dan met je "mannetje"LOL