Hallo,
Ik heb afgelopen week iets stoms gedaan, onveilige sex. Gelukkig heb ik een spiraaltje maar ik heb dus sex gehad zonder condoom. Dit was de 1e x dat ik onveilige sex heb gehad en ik baal natuurlijk enorm!
Ik ben een diabetes patient en ik weet dat ik dan sneller last kan hebben van mijn schaamstreek ivm mijn zuurtegraad.
Het probleem is nu dat ik een extreem gevoelige en opgezwollen vagina heb. natuurlijk heb ik meteen informatie over een soa opgezocht op het internet en nu ben ik nog banger dan voorheen. Sorry voor de uitvoerige omschrijving maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet, en naar mijn huisarts gaan is voor mij ook geen oplossing want het is mijn buurman.....
Ik heb dus opgezwollen schaamlippen, en rondom mijn clitoris zit ook een zwelling, ofja het is eigenlijk allemaal opgezwollen... dan is mijn schaamstreek droger dan normaal wat voor een onprettig gevoel zorgt.. Op het internet stond ook vanalles over pus-achtige geurtjes en afscheidingen, maar ik heb daar niet echt last van....
kan iemand mij wat raad geven of helpen?