Hey John,
Begin juli heb ik heel ff onbeschermde orale seks gehad met prostituee, na ongeveer 2 maanden begon ik steenpuisten in mijn neus en oor te krijgen (en begon ik me al lichtjes zorgen te maken om een of andere reden) dan 2 weken later ofzo had ik ineens brandend gevoel bij het plassen (duurde 2 dagen) en begon ik me dus nog meer zorgen te maken. Daarna volgde er een gevoel van zweten tijdens inspanning gedurende een week en pijn aan onderbuik, teelbal en liesstreek. Ook had ik het gevoel van een pijnlijk en zwaar gevoel aan mijn benen en af en toe jeuk aan mijn penis. Daarna volgde er een reeks van puistjes op mijn voorhoofd en op diverse plaatjes (duim, onder wenkbrauw, etc) dit is ongeveer 75 dagen na mogelijke besmetting. Dus ik maar test besteld voor chla, gono, hiv, syf, hep b. Deze allemaal getest rond 80 dagen na besmetting en waren allemaal negatief. Al had ik wel veel teveel ochtendurine geplast bij de test. Dus deze heb ik nu deftiger gedaan. Is het mogelijk dat dit allemaal psychisch is omdat ik me zorgen maak om familie of kan het dat testen vals negatief waren?
Mvg