Dit kan je ook proberen! Buhners protocol een natuurlijke manier!
hallo timo, kan je hier mee info over geven? of is dit slechts verkoop?
Het staat op deze website. Alles is wel in het engels, maar er staat precies hoe t werkt. Het is wel echt een flinke opgave.. ik houd het appart voor als ik einde raad ben met het ziekenhuis..
https://naturally-at-home.com/2018/09/26/the-buhner-protocols-for-bartonella-and-mycoplasma/
Mijn ex is trouwens pools en die gaat vragen in polen wat voor medicatie ze daar gebruiken voor MG. Over het algemeen beter dan antibiotica! Dus ik houd iedereen op de hoogte.
Hallo lotgenoten,
Het is al weer een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven.
Ik weet dat jullie allemaal door een hel gaan. Iets wat een ander persoon alleen kan begrijpen wanneer hij/zij er zelf mee te maken heeft gehad. Is een cliché, maar wel waar.
De medici in NL zijn zich er niet op nauwelijks van bewust dat er heel veel menen zijn waarbij de gebruikelijke antibiotica niet helpen en er eens verder over de grens gekeken moet worden naar andere antibiotica. Zoals Pristinamycine en Sitafloxacine.
Eerst genoemde is op recept in bijv. Frankrijk te verkrijgen. De laatst genoemde in bijv. Azie.
Het is zo zo zo frustrerend dat je in NL, maar ook andere landen wordt weggestuurd met het bericht…….gaat vanzelf over. Dit is NIET altijd het geval.
Al enige tijd ben ik op Reddit actief en daar lees je dat er heel veel mannen en vrouwen niet geholpen kunnen worden en radeloos zijn.
MOCHT ER EEN MEDICUS DIT LEZEN: PLEASE, BENOEM DIT BIJ ORGANIATIES WAAR WIJ ALS BURGER NIET BIJ KUNNEN KOMEN.
De bacterie is zo gevoelig, dat al je de juiste behandeling niet krijgt en 1 x een verkeerde antibiotica krijgt, buiten de juiste line of treatment, de bacterie zo snel muteert dat deze gelijk resistent is tegen de juiste antibiotica in zijn groep..
Voorbeeld (let op Piet) Moxi zit in de groep antibiotica fluorochinolonen. Mocht je nu eerst LEVO gaan nemen, wat ook in dezelfde groep zit, dan is de kans heel groot dat de bacterie niet meer reageert op MOXI omdat hij gemuteerd is.
Wanneer iemand er prijs op stelt, kan ik de link van de line of treatment wel posten.
Heb op YT een proefschrift gezien van een studente over MG. Daar zouden de wetenschappers ook eens naar moeten kijken. Dan schrik je hoe pittig deze bacterie is. Alles heeft te maken dat het verschil, ten opzichte van andere bacteriën, zit in het feit dat MG bacterie geen celwand heeft. Ik vergelijk het altijd zo. Bacterie met celwand is als kaviaar bolletjes…….je prik door de wand heen en hij is lek (dood). De MG bacterie (zonder celwand) is als gelatine pudding…..je geeft er een klap op en het verspreid zich in kleine stukje, maar niet dood. Omdat de bacterie geen celwand heeft, muteert deze heel snel en is niet meer gevoelig voor bepaalde antibiotica
Ik kan nog wel even verder gaan, maar dan gaat het een heeeeeeel lang verhaal worden.
Even mijn persoonlijke update:
Ik heb voor de 2e keer MINO gehad. 4 weken lang. Dit omdat de 1e keer MINO ( 2 weken) wel effect had, maar niet voldoende. Ben eerlijk, ben een beetje eigen doktertje gaan spelen, maar dat ga je op een gegeven moment ook doen als je niet geholpen wordt.
Gelukkig kreeg ik wel tot bepaalde hoogte hulp van een microbioloog, Alleen na deze MINO zou er geen vervolg meer in de behandeling zijn voor mij ☹
Daarna heb ik 3 weken kruiden van Dr. Buhners genomen. 3x 13 a 15 pillen per dag nemen was een opgave, maar hoopte dat het de moeite waard was.
Nu afgelopen week, na 4 weken wachten, een test gedaan. Eindelijk na 9.5 maanden NEGATIEF getest.
Jullie mogen best weten dat ik een traantje van blijdschap gelaten heb.
Mijn lichaam, wat echt getraind was, is helemaal naar de klote van bij elkaar ongeveer 19 weken antibiotica te hebben gehad. Dat is de keerzijde.
Heb nog wel symptomen van jeuk en gevoeligheid, maar dat is echt normaal (lees op REDDIT).
De bacterie kan de urinewegen echt beschadigen en dit moet herstellen.
Let op, bij velen kan dit ook te maken hebben met de bekkenbodemspier. Door de symptomen kan het zijn dat je onbewust die spier gaat aanspannen en deze niet meer tot ontspanning komt. Hier zijn goede oefeningen voor.
Ik wens iedereen veel kracht en geloof toe. Het is te behandelen, alleen is het een grote zoektocht naar de juiste behandeling.
@ Timo, nee ik heb geen Prista gehad. Dit zou wel mn volgende stap geweest zijn. Alleen zie maar eens aan een recept te komen ☹
@buitenland!
Wij wachten op de wonderlink van de pillen van Dr buhner!!
Kan je die even vermelden. Hoe en wat ?
Haha ik ben echt blij voor je wat een blijdschap moet dat zijn geweest zeg🤣
Groetjes
Gefeliciteerd Buiteland!
Ik ben heel erg blij voor je, zo zie je maar dat we de hoop nooit moeten opgeven! Welke pillen heb je precies gebruikt? Ik wil ze zelf ook wel eens proberen voordat ik aan de levofloxacine ga beginnen.
Ik hoor graag van je
Piet
heb het eens opgezocht maar kan niet vinden welke recepten van Dr. Buhners het zijn...
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Goedemiddag heren.
Deze ochtend hebt ik een heel stuk geschreven maar ik zie hem niet meer terug.
Heb een vermoeden dat deze is weggehaald. Misschien omdat ik kritisch was over John.....maar ik kan het mis hebben. ik gaf aan dat er weinig feedback / steun was en het onderschat word wat de mentale impact is op ons.
Er wordt steeds gesteld, gaat vanzelf weg........is dus echt niet zo!!!!!
Ik begrijp dat hij zeker niet alle wijsheid in pacht heeft, maar
had een paar keer een vraag gesteld en wordt niet op gereageerd. Deze bacterie zal komende jaren echt toe gaan nemen en problemen op gaan leveren omdat hij zo makkelijk muteert.
ik ben intussen 2 x getest en nog steeds negatief. Desondanks heb ik nog steeds symptomen.Nog steeds regelmatig jeuk. Dit is wat de bacterie nalaat omdat hij echt schade aanricht in de urinewegen.
Er staat niet specifiek voor mycoplasma genitalis Omdat er ook mycoplasma aan de luchtwegen bestaat.
Mannen blijf geloven in herstel please !!!
Ik weet als geen ander, naar 9 maanden ellende, hie zwaar het is en dat het onderschat wordt hoe irritant het is als je steeds kriebel hebt of afscheiding.
De prikkel in de penis staat zo erg in verbinding met de hersenen. En dat maakt het zo zwaar.
Kop op mannen en blijf zoeken
En ja, je gaat op een gegeven moment zelf dokter spelen, omdat niemand je meer helpt.
Maar blijf nadenken en doe het verstandig. Blijft in de lijn van de juiste antibiotica!!!!
@ Buitenland
Het bericht was niet verwijderd omdat je je kritisch over mij had uitgelaten ( wat ik overigens helemaal niet zo ervoer) maar omdat er dingen in stonden die niet toegelaten zijn. IK heb het bericht deze keer aangepast.
Commerciële verwijzingen zijn niet toegestaan. Ook adviezen over antibiotica gebruik zijn voor behouden aan artsen.
@ John,
Bedankt voor de terugkoppeling.
Ik begrijp ie uitleg. Wilde graag de vraag van Timo beantwoorden. En Piet waarschuwen voor Levo.
Ik hoop dat je dat met me eens bent.
De juiste lijn van antibiotica is Iets wat ook, tot bepaalde hoogte, door RIVM wordt geadviseerd. Daar bedoel ik mee dat niet alle, door mij genoemde, antibiotica in NL is geaccepteerd.
Mannen, nogmaals sterkte gewenst.
Hallo allemaal. Ik heb op internet gelezen dat MG mannen onvruchtbaar kan maken en dat je het onopgemerkt kan hebben. Ik heb seks altijd met condoom gedaan maar oraal niet, dat ging onveilig. Loop ik nu risico dat ik dit heb? Is het normaal om dit te laten testen als je geen klachten hebt?
@ Az
Zie de reactie in je andere topic
John.
Jij zorgt ervoor dat ik langer met deze rommel rondloop. Omdat je buitenland geen link laat opsturen.
Bedankt he😒