Hoi,
Ik ben een man (nog maagd).
Ik ben aan het daten met andere mannen en vroeg me af of het normaal/gebruikelijk is een condoom te gebruiken tijdens het pijpen? Ik zou me zeker in het begin er prettiger bij voelen.
Als je geen soa's wilt oplopen lijkt het me verstandig om dat te doen.
Ja
En syfilis bijvoorbeeld?
Online kan je lezen dat een condoom niet volledig beschermt.
Kan je ook syfilis krijgen als speeksel zakt of komt tot onder de condoom of krijg je zo geen syfilis?
Niet erg waarschijnlijk
Ik wil hier nog even op inpikken.
Chlamydia en gonorroe kan je dus onmogelijk oplopen door gepijpt te worden met condoom? Hpv of herpes lijken mij nog mogelijk.
Tot hoeveel maanden kan je symptomen krijgen van een van deze soa's? Is het mogelijk om pas na een jaar of langer symptomen te krijgen?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ook hpv en herpes kan je eigenlijk niet oplopen als iemand met condoom gepijpt wordt.
De rest van je vraag is niet zo zinvol omdat er namelijk niet altijd symptomen verschijnen, of soms blijven ze onopgemerkt. Áls er echter symptomen verschijnen dan is dat bij herpes binnen 3 tot 8 a 9 dagen en bij hpv 1 tot 8 maanden (gemiddeld 3 maanden).
Dankjewel voor het antwoord.
Ik bedoelde eigenlijk de symptomen van chlamydia en gonnoroe.
Kan je het meer dan een jaar geleden opgelopen hebben en nu pas symptomen krijgen?
Ook daarvoor geldt dat je geen symptomen hoeft te hebben ze kunnen onopgemerkt zijn.
Indien er wel symptomen zijn, dan krijg je die binnen enkele dagen tot uiterlijk 10 max 14 dagen. Het is zeer onwaarschijnlijk (vrijwel uitgesloten) dat je nooit symptomen hebt gehad, en dan maanden en maanden later ineens wel symptomen krijgt.