Spijt dat ik dat met een betaald contact heb gedaan. Daar heb ik dus spijt van omdat ik een vast partner heb.
Je schrijft: Heb sex gehad met vaste partner. Zo wordt het dan nogal verwarrend.
Ik kan er zo helaas ook niets over zeggen. Maar dat had ik al geschreven
Ja dat heb ik gehad na het betaalde contact bedoelde ik. Vandaar
Ok. Misschien is het ook de stress om wat op gelopen te hebben. Maar het eind advies van u john is dus wel een chlamydia en gonorroe test
Dat zou je dan idd kunnen doen. Dan heb je in ieder geval zekerheid
Hai John
Even vooruitlopend op de feiten. Mocht de test op chlam/gonor. negatief zijn. Dan hoef ik me dus geen zorgen te maken? Dan kan het dat niet zijn dus. Ik wil dit dan op de 10de dag na contact doen dat schijnt te kunnen.
R
Dat is wat kort voor een test. Protocol is toch 14 dagen
Het is bij stadskliniek. Dat is toch wel een betrouwbare partij?
Dat is betrouwbaar
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hallo john ik heb gister de uitslag ontvangen van de chlam/gon. test. Uitgevoerd door gelre ziekenhuizen. Gelukkig negatief. Bij dag 10 dus gedaan ipv 14 maar dat was volgens de kliniek betrouwbaar. Kan ik er nu van op aan dat ik niets heb en niet op andere soa's hoef te testen alsnog? r
Niet alle soa's kunnen bij 10 dagen worden getest. Voor een soa waren de klachten in ieder geval te vroeg
Hallo john. Nee ik had op chlamydia en gonorroe getest een urintest op 10 dagen bij stadskliniek. resultaat is negatief dus ik kan er dan van uit gaan dat er niets is toch. Of niet die 2 en gezien het contact waren andere soa's te verwaarlozen toch dat is mij gezegd
Dat zal dan wel zo zijn