nee
Hallo, hier ben ik weer. Ik heb nu eigenlijk nergens last van maar het blijft me dagenlang bezighouden terwijl ik in de blok zit. Ik ga vandaag een afspraak maken met de dokter, hoewel ik momenteel nergens last van heb, maar heeft het nut om mijn hele verhaal even aan hem te vertellen vandaag, ook al heb ik nergens last van nu? Ik zit er gewoon echt mee en misschien kan hij me wat meer vertellen op basis van mijn verhaal?
"Hallo huisarts, ik heb nergens last van, maar wat vindt u daarvan", zoiets?!
Zoals ik al zei: dit stopt nooit!
Ik snap niet waarom jij steeds zo op mij reageert. Het verdwijnt amper in één dag, tegen dat ik een afspraak kan maken is de huisarts al 2 dagen volboekt. Ik wil heel erg graag naar de huisarts gaan want ik wil er absoluut vanaf, maar ik heb momenteel geen verschijnselen ik kan dus enkel mijn verhaal aan hem vertellen. Ik zit er niet mee in om iets te tonen. Ik zou bijna hopen dat het zo snel mogelijk terugkomt zodat ik eindelijk naar de huisarts zou kunnen met het probleem. Ik snap echt niet waarom jij me zo aanvalt. Ik wil ook alleen maar dat het opgelost geraakt, daarom zit ik op dit forum.
Je hebt hier al je vragen al gesteld en ze zijn beantwoord. Daarom: dit stopt nooit.
Ik snap uw reactie écht niet. Ik probeer mij alleen maar te verhelpen, het is blok en ik kan mij amper concentreren door dit geval. Ik moet er constant aan denken, maar ik kan niet naar de dokter gaan omdat ik het nu niet heb, kan zo 14 dagen duren eer het terugkomt, maar ondertussen loop ik er wel heeltijd aan te denken. Een beetje begrip graag.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik vraag me nou werkelijk af waarom je naar een dokter wilt of hier vragen stelt als je nergens last van hebt.
John, omdat ik er al drie jaar last van heb en het pas om ongeveer de 14 dagen terugkomt en in één dag al verdwijnt. Ik maak me gewoon zorgen om wat het is, ben bang dat ik peniskanker heb omdat ik online zag dat 'terugkerende eikel/voorhuid infecties' een symptoom is van peniskanker en nu maak ik me vreselijk zorgen maar ik moet nu wachten tot het terugkomt zodat ik ermee naar de dokter kan gaan, snap je? 🙁 & Het is net blok en kan me totaal niet concentreren door dat ik hier steeds mee bezig ben.
Dat heeft toch niks met peniskanker te maken. Je bent je toch vooral zelf bang aan het maken voor niks. Peniskanker is toch geen candida of balanitis. Ga naar de huisarts en bespreek je angst!!!
Dus, de symptomen die ik heb kunnen niet gelinkt worden aan peniskanker? Wat zijn hier dan wel de symptomen van? Aangezien ik las bij symptomen 'terugkerende ontsteking eikel/voorhuid', dacht ik hieraan omdat ik al drie jaar dus om de zoveel dagen/weken last heb van een 'onsteking' dat na één max 2 dagen verdwijnt, maar dit heeft dan niks te maken met peniskanker?
Een schimmelinfectie/Candida is geen ontsteking.
Ow, dus een schimmelinfectie of irritatie is niet hetzelfde als een 'eikelontsteking'. De symptomen die ik heb horen dus helemaal niet tot een ontsteking, want ik heb geen pijn, geen jeuk en de klachten verdwijnen binnen één à 2 dagen, bij een ontsteking zou dit veel langer duren, niet? Dit zou me al heel wat gerust stellen. Vanaf ik het weer heb pleeg ik wel sowieso een bezoekje aan de dokter, want ik wil weten vanwaar deze irritatie vandaan komt, misschien dat ik allergisch ben aan iets ofzo, er moet sowieso een einde aan komen dus ik schiet sowieso in actie vanaf ik terug iets opmerk.
Het is inderdaad geen ontsteking. Het zal een terugkerende schimmelinfectie zijn.