Kan een schimmelinfectie er voor zorgen dat je een “vochtige voorhuid hebt” en dat je penis ruikt? Ben alleen oraal heeft bevredigd maand terug, diegene heeft zelf alle soa testen negatief, ik ook (behalve mycoplasma/trichomontas) omdat ik geen seks heb gehad.
Ja, dat zou heel goed kunnen
Kan je dat oplopen door oraal bevrediging te krijgen? Welke creme werkt het beste? Dan probeer ik dat even.
alvast bedankt
Het zou kunnen. Canesten zou ik dan aanbevelen
Hartelijk dank, ik ga het even 2 weken proberen zonder masturberen/seks. Zie nu bij terugtrekken met plassen lichte velletjes.
Als seks partner een canesten gyno test heeft gedaan (blijft geel) normale vaginale ph waarde. Kan alsnog dat ik schimmelinfectie heb en zij niet? Vagina van haar is wel roderig.
De Canesten Gyno test is voor bacteriële infecties en niet voor schimmelinfecties
Dus kunnen jullie alle twee een schimmelinfectie hebben
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Zou zij canesten tablet moeten en ik smeren 2x voor 2 weken kijken of het bij mij minder/weg is? Zij zelf geen klachten
Ze kan een tablet gebruiken en jij 1 week smeren 2 x per dag. En tijdens het gebruik van de creme niet masturberen en geen seks
Ik zou dat zo niet meteen aan een schimmelinfectie linken
Als je het ziet zou je aan iets anders denken of gewoon normaal? (Graag uw mening)
Ik denk eerder een irritatie