Het doet mij zo aan een schimmelinfectie denken
Hi John,
bedankt. Kan een schimmelinfectie plasbuis irriteren/afscheiding geven?
trouwens, is dit syffilis/genitalen wratten?
als ik me voorhuid terugtrek/normaal
Dan kan irritatienen afscheiding geven.
Het lijken meer talgkliertjes/bultjes
De bultjes? Geen van de drie
Dankje John,
ik blijf veel lezen en zoeken over SOA’s terwijl ik alleen oraal ben bevredigd. Getest tweemaal op Gon + Chlamydia maar negatief. Twijfel of ik Mycoplasma moet testen via HA. Heb alleen geen vlekken in mijn onderbroek, ook niet echt afscheiding. Penis voelt alleen wat geirriteerd soms/warm en/of vervelend gevoel in plasbuis en meestal moet ik dan plassen. Telkens bij HA zeggen ze ja in urine test vinden we niks. Zou het dan toch schimmelinfectie zijn die dit kan veroorzaken of wat is je mening?
Moeilijk te zeggen
Overleg met de huisarts om mycoplasma en trichomonas te checken
Trichomontas kan alleen via “vaginale seks” en niet oraal volgens mij? Mycoplasma weet ik niet of ze dit kennen/willen testen? Zelf ervaart mijn vriendin geen last van iets.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Trouwens wat houdt afscheiding in? Dat er continue wat uit je plasbuis komt? Dat heb ik eigenlijk niet
Dat hoeft niet continue te zijn
Beste John,
vandaag een banale kweek gedaan bij de HA. Hij zegt dat als er wat is dat daar wat moet uitkomen, denk jij dat ook?
Dat denk ik ook
Hey John, als ik soms eikel voel (gevoel van afscheiding) dan ruikt het naar urine. Volgens mij met soa’s ruikt het naar “vis”?
na het douchen en afdrogen dan heb ik toch wat schilvering op voorhuid/eikel. Zou ik als banale kweek niks oplevert weer schimmelpil/creme vragen via HA?
tevens heb ik ook opeens een klein rood vlekje? Kan dit syffilis zijn?
zie foto: https://ibb.co/JdSg0r
De vlekje is rechtsboven bij de rand eikel
Het doet mij toch aan een schimmelinfectie denken