<p class="p1"><span class="s1">Hoi allen,</span></p>
<p class="p1"><span class="s1">Ik heb al enige tijd last van mijn penis en anus. Ik heb zeer kortstondig seksueel contact gehad met een dame tijdens mijn vakantie. Het condoom bleek er even vanaf geweest te zijn. Ik ben hierna meteen gestopt met de daad. In de loop van de dag voelde ik eigenlijk meteen een vreemd gevoel in het topje van mijn penis. Het is te vergelijken met een constante kriebel. Soms een brandend gevoel maar meer irritant en niet echt pijnlijk. Bij het plassen totaal geen pijn en ook geen vreemde afscheiding gehad. Na 1,5 week verdwenen de klachten in mijn penis maar een week hierna keerde deze toch weer terug. De klachten zijn vervolgens 2 korte perioden van 10 dagen weer verdwenen maar houden nu alles bij elkaar toch weer 6 maanden in totaal aan. Ondertussen heb ik ook veel soa testen gedaan verschillende wegen (ggd en klinieken) zoals chlamydia (3 x), gonorroe (2 x), HIV (3 x), Syfilis, trichomonas en Mycoplasma. Deze waren negatief. Ook kon de huisarts geen ontsteking vinden in mijn urine verder. Ik ben een beetje ten einde raad omdat ik de klachten nog steeds heb, heel veel testen heb gedaan maar toch het gevoel heb dat het met een soa te maken heeft. Heeft iemand misschien een andere optie voor mij of zijn er mensen die met hetzelfde zitten of hebben gelopen? </span></p>
Ik zou nog bloed test doen voor igg, igm, iga om chlamidia uit te sluiten.
Zou je dat kunnen specificeren Johan. Hartelijk dank voor je reactie trouwens. Ik
weet namelijk niet wat dat precies is allemaal. Maar is chlamydia niet uit te sluiten met een urine test? Die heb ik meerdere keren gedaan dus en ook via de ggd?
Hoe denk jij hierover John? Wat Johan dus aangeeft..... ik heb namelijk dus al 3 x chlamydia/gonorroe getest via urine en dat was na 2 weken, 4 weken en 3 mnd. Dan moet dat toch echt wel eruit komen niet?
En is het dat zo chlamydia/gonorroe ook in de prostaat 'verstopt' kan zitten en daardoor niet uit een urinetest naar voren kan komen? Dat las ik ergens......
Geen chlamydia en geen gonorroe dus
Hoi,
Ik heb een soort dezelfde klachten. Orale seks gehad met condoom, heel even givingerd (+/- 10sec) en vaginaal met condoom (+/- 10sec). Vervolgens gemasturbeerd. Enorm veel stress daarna. Klachten begonnen toen dag erna:
GEEN:
- pijn met plassen
- afscheiding
- er is niks te zien
Na 4 én 5 weken Soa test gedaan
- chlamydia 2x ; negatief
- gonorreu 2x; negatief
- tricohomas 2x; negatief
- Mycoplasma 2x; negatief
Ook;
- blaasontsteking 2x; negatief
- e-coli bacterie: negatief
Arts gaf aan dat ook PH waarde van urine helemaal goed/schoon is, dus geen enkele afwijking te zien..
Na 7 weken weer soa urine en bloed test;
- chlamydia; negatief
- gonorreu; negatief
- trichomas; negatief
- Mycoplasma; negatief
- syfilis / lues; negatief
- hiv; negatief
- hepatitis B; negatief
- hepatitis C; negatief.
Arts sprak over wellicht iets aan de bekkenbodem..
Kan dit of heeft iemand van jullie andere ideeën wat dit kan zijn?
Overspannen bekkenbodemspieren kunnen dit veroorzaken. Je zou naar een bekkenbodemfysiotherapeut kunnen gaan om de spanning van de bekkenbodemspieren te laten meten