Ik heb ook al enige maanden hetzelfde probleem, terwijl alle tests negatief zijn. Bij het laatste huisarts consult ontstond ook irritatie bij mij door haar uitspraken: er niets aan de hand is, moet het uit mijn hoofd moet zetten etc etc
Dit vind ik onacceptabel.
Ik zit er aan te denken om naar een orthomoleculair arts te gaan die een holistische benadering heeft.
Iemand nog adviezen en ideeën?
Ik heb dus ook bijna precies dezelfde klachten die in dit gesprek naar voren zijn gekomen, ik heb het nu al bijna een jaar en heb alle testen gedaan en weet nogsteeds niet wat het zou kunnen zijn
Hier helaas ook dezelfde klachten, echt ten einde raad! Mickey ben je al bij een orthomoleculair arts geweest?
Hier nog een.. het lijkt wel alsof er iets nieuws in het land is waar niet op getest wordt, maar wat wel degelijk aanwezig is.
Enorm vervelend en je loopt als alle testen negatief zijn gewoon tegen een muur. De wetenschap heeft geen antwoord, in feite is dat mijn ergste nachtmerrie voor dit soort klachten..
Al naar een uroloog geweest?
Is er getest op mycoplasma of op trichomonas?
Daar is inderdaad allemaal naar gekeken. Overal is op getest. Alle paden zijn bewandeld.
Hebben jullie al iets nieuws geprobeerd of getest? Ik zit nu al een jaar met dit probleem en ik word er echt gek van
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
en hebben jullie ook echt dat je in je plasbuis gewoon een soort ontstekking met kleine bultjes kunt zien?
Volgens de uroloog was het geen soa en was dat met alle testen uitgesloten, volgens hem zag de urinebuis er verder van binnen normaal uit. Het gevoel blijft echter aanwezig.. En feit is dat vanaf 10 dagen na het onveilig contact klachten zijn gekomen en alle symptomen van een klassieke urineweginfectie door soa/schimmel voorbij zijn gekomen, behalve op de tests... Die vinden niets.
Volgens de uroloog was er dan ook verder niets om me zorgen over te maken.. gewoon vettig houden met cetomacrogol was het advies. Maar ik voel toch wat ik voel en de rode plekken liegen er niet om. De bekkenbodemfysio voelde ook geen overmatige spanning o.i.d, dus zelfs dat is uitgesloten.
Het vervelende is dat de cremepjes en zalfjes verlichten maar niets oplossen. Het is symptoombestrijding..
John, klopt het dat jij in contact staat met urologen of dermatologen die hier mogelijk nog eens hun licht op zouden kunnen schijnen? Al is het maar een out of the box suggestie die misschien kans van slagen zou kunnen hebben. Of heb jij nog tips om eventueel verdere opties te onderzoeken of paden om te bewandelen? Het valt mij namelijk op dat er zo veel mensen laatste tijd zich melden met deze klachten die tot op detail met elkaar overeenkomen, maar waar bij niemand iets gevonden wordt en geen oplossingen komen.. Mijn huisarts zegt dat er alles aan gedaan is maar dat het gewoon stopt, ik moet er maar mee leven. In mijn beleving zou een testuitslag een leidraad moeten zijn van een arts, niet het enige feit waar men zich blind op moet staren.. maar toch is dat helaas de werkelijkheid in dit geval.
Hallo,
Ik heb ook duidelijke klachten.
Raar gevoel in mijn liesstreek. Geïrriteerde eikel en af en toe steken in mijn bijbal. Dit alles na onveilig contact met een stripper. Alle testen negatief.
De huisarts zegt dat ik het los moet laten maar hoe dan als je klachten blijft houden.?
Ook bij de uroloog geweest maar die kan ook verder niets. Ik ga voor 2nd opinion en leg me er niet bij neer.
Iemand al meer duidelijkheid?
Het kunnen klachten zijn die veroorzaakt worden door een overspannen bekkenbodem. Je zou daarvoor naar een bekkenbodemfysiotherapeut kunnen gaan. Die kan de spanning van de bekkenbodemspieren meten
Hier eenzelfde verhaal, hoor graag of iemand inmiddels een oplossing of andere invalshoek heeft weten te vinden..
Iemand al wat gevonden?
Karel ik denk dat je volkomen gelijk hebt. Jij ondertussen al verder?