Hallo.
Ik zit in een relatie van 6 jaar al. Hiervoor wel eens onveilige seks gehad. Nooit laten testen. Heb een drukke stressvolle baan op het moment. Heb sinds een half jaar wat gezondheidsklachten. Last van mijn oren als ik ze schoonmaak of met mijn vinger in de het oor kom, gehoorgangontsteking. Last van mijn keel uitstralend naar mijn oor, ik heb mijn amandelen nog. Wat duizelig, licht gevoel in het hoofd en wat gewrichtspijn in mijn linkerhand. Wat bloeduitstortinkjes in de huid op mijn romp en bovenarmen. Ben drie keer in het laatste half jaar naar de dokter geweest. Hij heeft de klachten onderzocht en een algemeen bloedonderzoek gedaan en hierbij ook de bloedplaatjes en witte bloedcellen nagekeken. Dit was allemaal goed, hij denkt toch in de richting van stress en angst. Ik moest een afspraak maken met een sociaal pedagogoog. Sinds deze doktersbezoeken slaap ik slecht en wordt ik af en toe s ochtends zwetend wakker.
Ik weet dat je het niet moet doen, maar ga toch googlen naar deze klachten. Soms kom je dan hiv tegen. Maak ik me te bezorgd?
Ik denk dat de kans op een infectie uiterst klein is bij "normale" seksuele contacten. Tenzij er contacten zijn geweest met mensen uit de risico groep.
Je klachten doen mij ook niet meteen aan HIV denken. Stress en angst kunnen nogal wat lichamelijke klachten opleveren.
Dus zo 'n terugkomende keel/oorpijn zou een stressymptoom zijn?
Na zo 'n tijd van 6 jaar zou mijn bloed natuurlijk onregelmatigheden vertonen, kwa bloedplaatjes en witte bloedcellen? (tenzij mijn vriendin onlangs met iemand uit een risicogroep iets gedaan heeft uiteraard).
Na 6 jaar zou je bloed inderdaad afwijkingen vertonen. Dus geen spoken zien waar er geen zijn.