Hoi iedereen,
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb ongeveer 4 maanden geleden seks gehad met een jongen die ik kende. Onveilig. Hij zegt dat hij het altijd veilig doet en niks heeft, maar goed dat zegt niks. Ik heb wel wat bloed verloren tijdens de seks, had het namelijk sinds m'n ex (m'n 1e) al niet meer gedaan.
Ik heb nu een hele domme fout gemaakt tijdens een avondje stappen en ben met een jongen mee naar huis gegaan die ik half kende en m'n vrienden ook. Het was maar 1x gebeurd en bij die andere jongen ook maar 1x.
Deze jongen zegt dat hij zich 1 maand voor onze one night heeft laten testen en dat de uitslag negatief was. Zijn vrienden beamen dit ook. Nu is wel het probleem dat hij het voor mij met z'n beste vriendin heeft gedaan en die heeft volgens hem ook niks.
Ik ben nu dus een paar maanden verder en ervaar geen klachten. Ik ga zsm een test laten doen maar ga eerst bloed prikken in het ziekenhuis want de wachtlijst bij de GGD is erg lang.
De jongens met wie ik het heb gedaan zijn hetero en ik zelf ook. Hoe groot is de kans dat ik hiv heb na in totaal 2x seks?
Ben zo bang, alvast bedankt!!
Ik denk dat de kans op HIV niet zo groot is. Andere soa's zijn voor de hand liggender. Maar je zou wel iets voorzichtiger kunnen zijn.
[quote]Hij zegt dat hij het altijd veilig doet en niks heeft[/quote]Dat is natuurlijk onzin. Hij deed het met jou ook niet veilig..
[quote]Deze jongen zegt dat hij zich 1 maand voor onze one night heeft laten testen en dat de uitslag negatief was. Zijn vrienden beamen dit ook.[/quote]Hoe willen die vrienden dat nou weten? die zijn er bij de test vast en zeker niet bij geweest.
[quote]Nu is wel het probleem dat hij het voor mij met z'n beste vriendin heeft gedaan en die heeft volgens hem ook niks.[/quote] Als er een test bij dat meisje is gedaan was hij daar ook niet bij.
Dus alles valt en staat met het feit of hij al dan niet de waarheid spreekt. Maar zeker zijn van wat er beweerd wordt kun je niet. Als je seksueel actief bent, zorg dan zelf voor condooms voor het geval dat de heren daar niet aan denken. Zo bescherm je jezelf tegen soa's.
Dankje voor je reactie! Ik ga volgende week vrijdag een test laten doen.
Hoop alleen zo dat het goed nieuws is en dat ik een beetje rust heb tot volgende week vrijdag.
Maar goed, hopen op het beste en een beetje geluk! Heb m'n lesje sws geleerd.
Groetjes
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Zal voor je duimen. Laat volgende week even wat weten als je voor de test bent geweest.
Hoi,
Ik heb vorige week vrijdag een SOA test gehad en een gesprek met een arts bij de GGD.
Ik moest zelf een test afnemen met een wattenstaaf langs mijn baarmoederwand. Ook heb ik hem gevraagd naar een HIV snel test maar hij vond dit absoluut niet nodig. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat mijn angst er nog steeds is en dat het nog steeds kan maar toch hield hij voet bij stuk.
Begin deze week krijg ik de uitslag en dan zie ik wel weer. Mocht het me toch niet fijn liggen, breng ik toch nog een bezoekje aan het ziekenhuis voor een bloedtest.
Groetjes
Zoals ik al eerder schreef is de kans op HIV uiterst klein. Dus ik zou me daar maar verder niet druk over maken.